Gdy idziecie na lodowisko
Taiju Oki
Chłopak doskonale radzi sobie z jazdą na łyżwach, również bardzo szybko jeździ. U ciebie jest na odwrót. Za każdym razem się wywalasz na swoje cztery litery, potrąciłaś pięć osób, a na końcu wywaliłaś się tak, że poczułaś ostry ból w lewej nodze. Wasza jazda skończyła się w szpitalu ze złamaną nogą.
- Kicia, wszystko w porządku? - zapytał zmartwiony Taiju.
- Spierdalaj dobra!?
Yuzuriha Ogawa
Dziewczyna jest urodzoną łyżwiarką, to co ona wyprawia na łyżwach to istna sztuka. A ty przy niej? Ni to osioł ni to dzik....Krzyżówka! (kto zna ten zna).
Gen Asagiri
Robiliście sobie pełno zdjęć na lodowisku. W sumie to była wasza pierwsza randka od pół roku, bo cały czas byliście zapracowani. Po skończonej jeździe kupiliście sobie po gorącej czekoladzie i babeczce dyniowej.
Tsukasa Shisio
Uczyłaś chłopaka jeździć na łyżwach. Możesz przysiąc, że to jego pierwsza jazda, ale nie. Kiedyś już jeździł, ale do tej pory się nie nauczył. Każdy jest inny, liczy się wspólnie spędzony czas.
Senku Ishigami
Senku umie jeździć na łyżwach, ale porusza się powoli, a z twoim ADHD to niemożliwe. Lubisz szybką jazdę. Gdy on zrobił pierwsze okrążenie, ty zrobiłaś piętnaście okrążeń. Pomagałaś mu z jazdą tyłem, o dziwo szło mu bardzo dobrze.
Kohaku
Na lodowisku wymiatałyście. Różne figury łyżwiarskie, płynne tempo jazdy i dopracowane piruety. Wszyscy na lodowisku zerkali na was i podziwiali waszą jazdę.
Chrome
Niestety Chrome nie umie jeździć na łyżwach. Oboje chcieliście spędzić czas, więc trzymałaś go mocno za ręce i powoli poruszaliście się po lodowisku. Po łyżwach poszliście do kawiarni na dobrą kawkę i ciacho.
Ukyo Saionji
Oboje nie umieliście jeździć, ale nie oznaczało to, że nie chcecie spróbować. Było dużo upadków. ale dobrze się bawiliście.
Witam wszystkich! Dzisiejszy rozdział jest tematyczny, potraficie jeździć na łyżwach? A może startujecie w konkursach?
CZYTASZ
Dr. Stone Preferencje
Teen FictionAkcja rozgrywa się w czasach współczesnych. Nie chciałam pisać tej książki w czasach, gdy ożywiano ludzi ze skorupy. Mam nadzieję, że Wam się spodoba!