Wasza reakcja na obecną sytuację.
(chyba każdy wie o co chodzi, a jeśli nie to napewno inni Wam powiedzą)
Taiju Oki
Oboje bardzo panikujecie. Razem z chłopakiem obdzwoniliście cała Twoją rodzinę, aby ich ostrzec przed zagrożeniem.
Yuzuriha Ogawa
Jesteście przerażone. Nie dość, że Twoja rodzina mieszka blisko granicy ukraińskiej, to w dodatku czołgi krążą blisko domów. (napisane na potrzebę rozdziału)
Gen Asagiri
Jesteś tym wszystkim wstrząśnięta. Bardzo to przeżywasz. Ukochany próbował Cię uspokoić, ale dalej masz te informacje z tyłu głowy. Nie chciałaś śmierci niewinnych ludzi ani swojej rodziny.
Tsukasa Shishio
Opublikowaliście na wszystkich social mediach prawdziwe informacje, co dzieje się na Ukrainie od dłuższego czasu, aby dotarło do jak największej ilości osób.
Senku Ishigami
Dosłownie odechciało Ci się wszystkiego. Ishigami tłumaczył Ci wszytko od początku, że nie Rosja nie zaatakuje Polski, bo należy do Unii Europejskiej i NATO oraz innych organizacji, i ma duże poparcie w większości krajów europejskich. Tylko najbardziej martwisz się o niewinnych ludzi i swoją rodzinę.
Kohaku
Kochałaś Polskę, tak samo jak swoją rodzinę. Masz przyjaciółkę z Ukrainy. Nie chciałaś, aby historia się powtórzyła. Wspierałyście ten kraj w social mediach. (napisane na potrzebę rozdziału)
Chrome
Poszłaś z chłopakiem do Twojej cioci, aby zadzwonić do wszystkich członków rodziny i dać im wskazówki. Mimo, że Polska jest bezpieczna, ale nie wiadomo co zrobi prezydent Rosji. Chłopak zamilkł, wypił z 4 litry wody.
Ukyo Saionji
Założyliście stronę internetową wspierająca Ukrainę. Akcja dotyczyła zbiórki pieniędzy dla ludzi z Ukrainy. Zaangażowała się również cała Japonia.
Witajcie! Chciałam tylko zostawić ten rozdział do waszych przemyśleń. Co Wy sądzicie o obecnej sytuacji. Jeśli macie znajomych, rodzinę lub kogoś innego z Ukrainy pomagajcie im, na tyle ile jesteście w stanie. Udostępniajcie posty na social mediach, bo to też się liczy. Jak tu normalnie spać, uczyć się, żyć. Ja naprawdę się boję, że któregoś dnia wezmą wszystkich chłopców i mężczyzn do wojska, aby bronić Ukrainę oraz Polskę, zdani na siebie samych, a nie daj Bóg śmierć naszych bliskich i niewinnych ludzi, którzy chcą żyć jako Ukraina, a nie Rosja.
CZYTASZ
Dr. Stone Preferencje
Teen FictionAkcja rozgrywa się w czasach współczesnych. Nie chciałam pisać tej książki w czasach, gdy ożywiano ludzi ze skorupy. Mam nadzieję, że Wam się spodoba!