Juyeon elleri cebinde ama temkinli bir şekilde koridorda yürüyordu. En karanlık koridor ona denk gelmişti ve kendi kendine söylenip duruyordu. Ancak ne kadar söylense de boşundaydı, en başından kabul etmemeliydi.
Bir süre yürüdükten sonra duyduğu seslerle yavaşladı. Adım sesleri, büyük ihtimalle birden fazla kişi vardı, gittikçe yaklaşıyordu. Kendini hızlıca bir odaya attı ve içeriye doğru açılmış kapının arkasına saklandı. Kapıyı kendine çektikten sonra kapı ve duvar arasında kalan boşluktan koridoru izlemeye başladı. İki beden tam odanın önünde durup birisi konuşmaya başlayınca Juyeon şokla konuşmaları dinlemeye başladı.
"Hadi ama Sangyeon! Hem A hem de B takımındayım, yardımcı olabilirim. Ne kadar öbür takımla beraber gelsem de sizi tutuyorum! Ayrıca Juyeon ve Hyunjae'den ne kadar intikam almak istediğini biliyorum. "
"Ama Jaehyun bizim takımda Eric."
Eric etrafına bakıp sanki bir şey biliyormuş gibi sırıttı ve Sangyeon'un kulağına eğilip bir şeyler söyledi. Eric'in söylediği şeyle Sangyeon'un birden olduğu yerde donduğunu gören Juyeon daha çok meraklandı. Sangyeon kafasını salladı ve hızlıca geldiği yöne doğru yürümeye başladı.
Juyeon tuttuğu nefesi yavaşça verdi ama Eric hâlâ yerinden ayrılmamıştı. Birden kafasını kaldıran Eric'in gözleri Juyeon'un sinirli gözleriyle buluşunca büyük olan göz temasını bozmadan kapının arkasındaki olduğu yerden çıkıp karşısına çıktı. Küçük olan ise sırıtarak göz kırptı ve hızlıca Sangyeon'un gittiği yolun tersine yürümeye başladı.
Juyeon derin bir nefes verdi, kapıyı itip yere çöktü ve düşünmeye başladı.
Neden en başından aralarında bir hain olduğu söylenilmemişti? Neden öbür takımda Sangyeon ve Hyunjae vardı, rastlantı mıydı? Eric bunu en başından beri biliyor muydu?
Juyeon birkaç dakika yerde oturarak düşündükten sonra cesaretlenip ayağa kalktı ve bulunduğu odadan çıktı. Eric'i uzun zamandır tanıyordu ve kendisine bu ihaneti yapması zoruna gitmişti. Üstelik artık ondan "intikam" almak isteyen Sangyeon da vardı.
Koridorda yürümeye devam ederken gözüne tavana yakın kırmızı bir nokta çarpmıştı. Bunun bir kamera olduğunu fark eden Juyeon etrafına iyice bakınca her yerde bir kırmızı nokta, kamera, olduğunu görünce gerilmişti. Her hareketinin tanımadığı kişiler tarafından izlenmesi sinir bozucuydu.
Juyeon sonunda koridorun sonuna gelince bir yere varmayı başardığı için sevinmişti.
Karşısında bir cam ve camın içerisinden gözüken geniş odada bir şey bulma umuduyla içeri girdi. Eğer karşısındaki Sangyeon ise kendini savunacak bir şey bulsa fena olmazdı. Tam odanın ortasında durup bakınmaya başladı. Ta ki kapının açılıp kapanmasına kadar.
Arkası dönük olduğu için kimin geldiğini hâlâ görmemişti. Arkasını dönmeden önce ellerini arkasında bağlayıp geriye doğru esnedi. Ama o arkasını dönene kadar içeri gelen kişi konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
maverick, the boyz ✔️
Fiksi PenggemarJuyeon derin bir nefes verdi, kapıyı itip yere çöktü ve düşünmeye başladı. Neden en başından aralarında bir hain olduğu söylenilmemişti? Neden öbür takımda Sangyeon ve Hyunjae vardı, rastlantı mıydı? Yoksa her şey başından beri kurgulanmış mıydı? t...