09.21.
Ma megvolt az első hivatalos randim Gilleeeel <3
Tegnap egész nap úgy tett mintha nem lett volna semmi köztünk, ugyanúgy viccelődött és flörtölt velem egész nap, Máximora viszont vasvillaszemeket lövelt mindig amikor hozzàm akart szólni. Mivel hazamentünk volna, arcon puszilt (Gil természetesen) és azt mondta nagyon vàrja a holnapi randiiink.
Szerencsére iskolába nem kellett menni, valami ünnepség volt nem kötelező részvétellel, szóval természetesen mi nem mentünk.
Na de, amire mindenki vár: a randi.
Milyen volt? NAGYON JÓ
A legjobb (és egyetlen) randi, amin valaha voltam! Annyira izgatott és ideges voltam előtte, de végül minden jól sikerült.
De részletesebben is elmondom:
Úgy beszéltük meg, hogy délután ötkor talàlkozunk és a hat harmincas filmre megyünk. Nagyjából háromkor kezdtem el készülődni, legalább négyszer àtöltöztem, raktam fel halvány sminket, majd letöröltem, majd megint visszaraktam és folyamatosan próbáltam a tükör előtt, hogy mit fogok mondani neki, amikor meglàtom vagy amikor megkérdezi fizesse e a jegyet. Próbàltam minden eshetőségre kitalálni egy választ, nem akartam felsülni előtte vagy bàrki más előtt. Nagyjából időben kész voltam, egy kicsit várattam csak mert Alfred tartott egy kiselőadást arról, miért nem jó a moziban intim dolgokat csinálni és a kezembe nyomott egy adag óvszert "a biztonság kedvéért".
Hàt, jól indítottam. Kimentem és Gil màr ott várt. Meglàtott és intett, majd láttam, hogy elnyom egy mosolyt.
Gyorsan végignéztem magamon és meglàttam az óvszert a kezemben. Teljesen elfelejtettem! Elvörösödtem és gyorsan elrejtettem.
- Azt hittem moziba megyünk - üdvözölt Gil egy arcra puszival.
- Oda megyünk - igazítottam meg a hajam.
- Óvszerrel?
- Alfred.
- Oh értem - nevetett - viccet félretéve, gyönyörű vagy.
- Ugyan - pirultam el - mehetünk?
- Persze - nyújtotta a kezét, de azonnal vissza is húzta.
- Mi az?
- A kézfogás....mennyire számít gyorsnak?
- Hàt....- gondolkodtam el - jó, megfoghatod a kezem.
Győztesen elmosolyodott és megfogta a kezem, majd ajkàhoz emelte és megcsókolta. Ezek után elindultunk a moziba. A film érdekes volt, közben fogtuk egymás kezét, ettük a popcornt és ittuk a colàt, szigorúan egy pohàrból természetesen. Mozi után csak a filmről tudott beszélni, ezért mondtam neki, hogy jöjjön át és meséljen még, amibe bele is egyezett. Apáék nem örültek neki, hogy megint itt alszik, mert "tanulnom kéne", "időben lefeküdnöm" ilyesmi....de nem érdekelt.
Most Gil bent van a szobában, én meg kiszöktem naplót írni a wcbe, hogy ne zavarjam. Filmet akar nézni, szóval megyek is vissza. Majd holnap leírom, ha lenne valami
-----------------------------------------------------------
Szeptember 22.
VÉGRE MEGVOLT A RANDIM MATTIEVAL
Miután elmentem tőle hétfőn, azonnal elkezdtem készülődni a randira.
Kedden egész nap arra gondoltam, de nem akartam nagyon izgatottnak tűni, ezért mindig tereltem a témàt meg másról beszéltem. Főleg a veszekedésünket nem akartam felhozni, nagyjából megbeszéltük hétfőn a dolgot. Azért amikor elköszöntünk odasúgtam neki, hogy "alig várom a randinkat", nem bírtam megàllni. Elindultam haza, de a parkolóban megállított Máximo.
- Mit akarsz Máxi? - álltam meg keresztbe tett kézzel.
- Arra gondoltam megverekedhetnénk Mattieért. Aki nyer, azé lehet.
- Biztos, hogy nem. - indultam tovább.
- Akkor elveszem tőled!
Vàlaszul csak bemutattam neki és mentem tovább. Nehogy màr azt higgye, hogy övé lehet az én Mattiem ha szétver engem. Amúgy is vagy én verném szét őt, vagy mind a kettőnket kirúgnànak és nem láthatnàm annyit az én kis juharszirupfiúmat. Ez volt kedden, szerdán szerencsére nem volt suli és nem kellett látnom a képét és volt időm egész nap a randira készülődni. Ötre mentem Mattiehoz, de már fél ötkor ott voltam, nem akartam megvárakoztatni. Beszélgettem Alfreddal, aki viccelődött, hogy a sógora leszek, majd bement "elintézni valami fontosat". Tíz perccel később kijött Mattie. Ha akarnám se tudnám leírni milyen gyönyörű volt, mintha a mennyekből szállt le volna közénk. Oké, kezdek nyálas lenni...
Végignéztem rajta és felfedeztem egy adag óvszert a kezében. Szóval ez volt a dolog, amit Alfred elintézett! Majdnem elröhögtem magam, mire Mattie zavarba jött és végignézett magán. Amikor felfedezte az óvszereket nagyon zavarba jött és gyorsan elrejtette őket a tàskàjába.
- Azt hittem moziba megyünk - pusziltam arcon, amint közelebb ért.
- Oda megyünk - pirult el picit.
- Óvszerrel? - húztam egy kicsit az agyàt.
- Alfred. - csak ennyit vàlaszolt, de ebben benne volt minden.
- Értem - somolyogtam a nem létező bajszom alatt - viccet félretéve, gyönyörű vagy.
- Kö-köszönöm...mehetünk?
Odanyújtottam a kezem, hogy megfogja, de azzal a lendülettel el is húztam. Lassan haladunk Gil, lassan haladunk.
- Mi a baj? - nézett rám Mattie.
- Semmi...csak, ahm...a kézfogás belefér?
- Bele - pirult el, én pedig megfogtam a kezét és összekulcsoltam ujjainkat.
Végre elindultunk. Rögtön a moziba mentünk, én vettem a jegyeket és a popcornt, Mattie pedig adta a jó tàrsaságot. Kicsit bűntudata volt, hogy ő nem fizet semmit, de hát ez van. Én vagyok a "férfi" ebben a kapcsolatban.
A film nagyon jó volt, végig fogtam Mattie kezét és egyszer a combjàra is csúsztattam, amit valószínűleg vagy nem vett észre vagy úgy tett mintha nem venné észre. A film utàn teljesen bepörögtem és felajánlotta, hogy menjek át hozzà tovább beszélgetni.
Àtmentem hozzá és nagyon sokat beszélgettünk, belevezettem a Marvel Univerzumba, megnéztünk még két filmet és egy csomó képet mutattam neki. Szegény nagyon kifáradt ettől a sok új informàciótól és a màsodik film közben bealudt. Szépen óvatosan betakartam és hàtulról hozzábújtam (ilyen kis kifli-nagy kifliben). A film végén felébredt és motyogott valamit, de nem igazán értettem, szóval annyiban hagytam. Ja és utána rögtön vissza is aludt, csak felém fordult. Olyan aranyosan aludt, muszáj volt lefotóznom. Nyílvàn ma iskolàba nem tudtunk menni, mind a ketten ki voltunk merülve és délig aludtunk, az ikre viccelődött is, hogy "még is mibe fáradtunk ki ennyire". Amikor felkeltem Mattie még aludt, ezért hagytam neki egy cetlit és hazamentem.
Remélem ír majd ha felébred.(Sziattok! Nagyon zavaró, hogy nem egy napon írnak mind a ketten? Ha igen szóljatok.
Ja és szokásos: Asajaka ha ezt olvasod ⭐ és 💬 please)