----- hierboven is Sky ---------------------------
POV Sky
Hier ben ik dan in het klaslokaal helemaal achterin starend naar buiten, verlangend
naar huis, dit is namelijk het laatste uur, ik hoop zo dat de bel gaat ik wil serieus letterlijk, rechtstreeks naar huis. Ons lokaal is ingedeeld in 4 rijen twee aan twee, ik zit alleen met niemand naast me, ja het is toch zo ik ben een eenzaam mens, niemand mag mij, ook is het zo dat ik wel raar ben, het komt omdat ik m'n acties heb, zoals zwaaien naar iemand die voor jou eigenlijk een vreemde is maar omdat die gene van veraf verdomd veel op iemand anders lijkt, en dat mensen! Is een akward moment.Maar ja dus er vooruit op gaan met vrienden maken op school zit er bij mij niet in, ik ben ook niet 't slimste kind van school, maar ja die pestkoppen kunnen niks anders bedenken.
Ik kom uit m'n gedachte als ik de leraar luid hoor praten
"Nou, Sky wat is het antwoord van vraag 5"
O shit ik ben helemaal afgedwaald naar m'n gedachtes dat ik ben vergeten dat ik nu les heb, oke gewoon een random getal noemen, het zal wel goed zijn! Denk ik."26 meneer"
Ik hoor 2 paar meiden lachen die overigens ook mijn pestkoppen zijn ze lachen alsof de dood ervan afhangt, als ik op kijk, kijken ze me heel bitchy aan, ik zie al wie ze zijn
Lyle & Samantha de pest koppen, daarna fluisteren ze wat, waarom lachte hun eigenlijk? Wacht, welk vak hebben we..... o nee we Hebben geschiedenis, dat wordt nakomen.Mr. Akkerman is erg lief, voel de sarcasme.
"Pot verdorie, Sky dit is al de 3 de keer deze week. na schooltijd meld je je maar bij lokaal 210"
Lokaal 210, het nablijf lokaal, JIPPIE
Dan gaat de bel, op naar het nablijf lokaal
Ik sta op van mijn plek en pak m'n tas in en ren speedie Gonzales naar het nablijf lokaal, want als je laat aankomt dan zit helemaal voor aan, nog leuker! Nogmaals voel de sarcasme
Ik kom het nablijf lokaal in en zie meteen dat er nog wel plekken zijn achterin het klaslokaal.
Ik ga op 1 van de plekjes zitten en pak m'n iPhone 6 met oortjes en zet heel hard muziek op. ik kijk rond en zie nog iemand in het lokaal zitten, ik heb helemaal niet Door gehad dat er nog iemand het lokaal in was gekomen een jongen, maar niet zomaar maar een jongen, een pestkop!
De leraar komt 20 minuten later binnen
En begint te ratelen over de jeugd van tegenwoordig en dat we heel brutaal zijn enzo, wat een gek! Gelukkig heb ik haar niet als leraar voor een vak.Na 10 minuten onzinnig geratel van de leraar gaat ze naar de wc, tenminste dat denk ik want ze mompelde wat en liep toen het lokaal uit.
De jongen kijkt een Keer achter om en staart me aan, wtf waarom staart hij? Is er iets met m'n haar of heb ik iets tussen m'n tanden, uggggh! Serieus gast heb je niks anders te doen!
STOP. MET. STAREN. Denk ik maar wat er eigenlijk uit m'n mond komt is:
" W-wat is errr "
"Niks" Wacht eens jou ken ik jij bent die jongen die een ego heeft van hier tot Tokio en nog denkt dat hij goed is in voetbal terwijl hij gewoon een niveau lager zit dan mij!
" H-hoezo niks, je staart "
" En zins wanneer heb jij een mond om te praten "
" Zins je me aan staart! "
" Dus kijk naar wat anders, wil je! "Gelukkig nu draait hij wel om
sukkel dat hij is!! Maar toch raar dat hij niet tegen spreekte, naja morgen reageert hij wel anders.Nu ging de bel eindelijk verlost van de stille maar ook lange moment, pffff
Wat ben ik blij dat ik nu naar huis kan en dat ik daarna naar voetbal training ga!-------onder tussen Sky komt thuis-------------
"Mam ik ben thuis"
Als ik de trap op wil lopen stormt mijn broer Gijs, op me af en gooit me over zijn schouder, ik weet het je zou denken broer en zus, precies zoals vuur en water, maar nee wij wij hebben een goede band, we houden van elkaar, maar ik moet toegeven dat we soms ruzies hebben die wel weken duren, maar toch is hij de liefste broer van de hele wereld.
JE LEEST
His Mate, The Werewolf Princess [NL] (COMPLETE)
WerewolfAlles wat ik heb bedacht is fictie, de straat namen, de achternamen etc. •Copyright• /////////////////////////////////////////////////// ik kom aan bij de deuren van de bibliotheek, ik loop het lokaal in en ga naar het hok van geschiedenis, weerwol...