POV Sky"Nou dat was het dan leerlingen" en zo maakt een leraar een oer saaie les toch leuk, met het eindigen van de les, whoop whoop, dit was de laatste les, ik pak m'n spullen in en ga op m'n iPhone, check m'n instagram,snapchat enzo...... Sky post een foto met je stoerste lichaamstaal op instagram en op snapchat ga je naar elke jongen in je contact een sexy foto posten!!!! Dan smelten ze voor jou!!!o dit is zoooo leuk, jij krijgt een vriendje!!!!
ik een vriendje Heaven no way, misschien een compliment of 2. Skkkkyyyy doe nou maar!!
Okay okay ik doe het! Maar niet hier, of nu, ik ga eerst naar de bibliotheek want ik wil weten wat jij bent, umm wat wij zijn bedoel je jaja dat bedoel ik na dat ik gesneuveld heb in de bieb over ons ga ik buiten in het bos, de foto's maken okay!!?
Jaaaa, schiet op!!!Ik wou antwoorden op Heaven Over dat ze niet zo haast moest hebben. Maar werd onderbroken door de bel, ik stond op, ging uit het lokaal en liep richting de school bibliotheek, onderweg in de gang hoor ik dat iemand mijn naam roept, ik draai me om en zie Gijs,
"Ik breng je naar huis zusje"
"Nee hoeft niet Gijs ik ga eerst nog naar de bieb moet een boek halen voor het vak Nederlands" het was geen leugen ofzo want ik moest echt een leesboek voor Nederlands maar ja ik kon niks anders bedenken!!
"Okay dan, zie je om 6 uur training weet je nog!!" Ja ik denk dat we die moeten skippen, want ik heb zo geen zin in voetbal eerder rennen....
Ik knik, tegen mijn wolf en Gijs, en loop dan door, ik kom aan bij de deuren van de bibliotheek, ik loop het lokaal in en ga naar het hok van geschiedenis, weerwolven zijn mythen, maar ik kan wel kijken of het klopt? Ik vindt paar boeken met mythen over weerwolven en begin te lezen.....
- Om een weerwolf te worden moet je gebeten worden of geboren zijn met 2 weerwolf ouders.- elke weerwolf transformeert bij de eerste volle maan in een wolf, bij vrouwen 18 jaar, en bij mannen 16 jaar, na de eerste transformatie kan je wanneer je ook maar wilt transformeren.
- elke weerwolf heeft een pack, een leefgroep waar allemaal wolven zijn, dus z'n eigen soort, in een pack heb je rangen
~ alfa (opperhoofd/leider)
~ Luna ( de vrouw/vriendin van de alfa, en maakt beslissingen voor de pack 1 niveau onder de alfa)
~ beta (2 niveaus onder alfa, als alfa en de Luna er niet zijn beslist hij de belangrijken dingen van de pack!)
~ de normale wolven (zonder belangrijke taken.)
- elke pack heeft een eigen territorium, als je die betreed ga je er aan of word je gevangen genomen.
- je hebt ook wolven zonder een pack: rogues, zij worden gezien als een schande bij Packs.
- elke vrouw/man heeft een mate, een mate is iemand die je zielverwant is, als je bijvoorbeeld de mate van een alfa bent wordt je meteen Luna, bij de pack is de mate van de beta ook belangerijk, bij normale wolven is een mate niet speciaal, want dat krijgt je geen belangrijke rol in de pack
- elke weerwolf vrouw krijgt 1 keer in de maand een heat, tijdens deze ene keer in de maand verlang je naar sex, maar alleen met je mate.
- de weerwolf kan alleen zijn mate vinden wanneer de weerwolf 18 jaar of ouder is.
Wow dat is echt heel veel informatie, ik kijk op m'n iPhone; 7 uur, Wow okay ik ga denk ik maar, ik pak m'n tas zet alle boeken weer terug en loop het lokaal uit. Ik stap af vaan school gebied en ren het bos in ik maak de foto voor instagram ik post hem, en dan open ik snapchat, ik kijk heel sexy, maak de foto en stuur het naar iedere jongen, behalve Gijs, ik stop mijn telefoon weg en ga terug naar huis, maar we zouden toch rennen voor een tijdje!!
Ja ik weet het Heaven maar ik ben echt moe morgen misschien morgen ik heb dan ook gym, turnen dan kunnen we paar flik flakes maken ? Okay maar dan wel heel veel rondjes rennen als warming up.
Is goed Heaven zal ik doen, ik kom langzamerhand steeds dichter bij huis, ik ren nog het laatste stuk bos heel snel, en stop dan bij het straatje tegenover thuis, ik kijk naar de straat, wanneer er niet veel auto's meer eijden langs de straat steek ik over, loop ik de veranda op en op de voor deur, ik loop meteen door naar m'n kamer kleed me om en plof neer op m'n bed en ga slapen.
JE LEEST
His Mate, The Werewolf Princess [NL] (COMPLETE)
WerewolfAlles wat ik heb bedacht is fictie, de straat namen, de achternamen etc. •Copyright• /////////////////////////////////////////////////// ik kom aan bij de deuren van de bibliotheek, ik loop het lokaal in en ga naar het hok van geschiedenis, weerwol...