POV Sky
Ik wordt wakker door het getik tegen het raam, stomme wolf zintuigen! Ik kijk op en ik zie dat het een tak is die door de wind heen en weer waait... nou kan ik niet meer slapen, ik kijk op mijn nachtkastje naast me en ik zie dat het 10:00 is fijn! Voel de sarcasme, ik probeer op te staan om naar de badkamer te gaan maar het lukt niet. ik merk dat Caleb zijn armen om mijn heupen heeft vast gezet, ja ik zei vast gezet....
Het is net beton! Okay poging 2
Ik probeer onder zijn armen te wurmen maar zijn grip wordt alleen maar strakker. uhh..... "Caleb lieverd word wakker" zeg ik fluisterend in zijn oor, ik merk aan zijn hartslag dat hij wakker is. je hebt een veel lagere hartslag als je slaapt!
Ik kus zijn lippen en meteen kust hij terug, hij laat mij heupen los....got ya! Ik duw hem weg, en ik ren naar mijn badkamer, en ik ga meteen naar de wc
ik zie alleen maar bloed! Wat dit klopt niet ik heb mijn periode al gehad! Wacht..... Mijn biologie lerares had gezegd dat als vrouw je na de eerste keer bloed verliest het is maar voor een dag maar je weet dan dat je je maagd heid verloren bent. Dus het is okay!Ik loop snel naar de lingerie kast in de badkamer en ik pak een setje lingerie, ik leg ook meteen een inlegkruisje, e ik loop weer mijn kamer binnen. als ik in mijn kamer ben zie ik Caleb helemaal gekleed. hij kijkt naar buiten via het raam. O gosh hij ziet er zelf sexy uit van achteren.
Ik zie hem omdraaien, zal ik hem plagen? Jep!!
"Caleb, schat" zeg ik met mijn meest flirterige toon.
"Sky ik kan je gedachten lezen, en je ziet er prachtig uit!" Zegt hij en hij knipoogt.
Shit, ik ben helemaal vergeten dat ik alleen lingerie aan heb! Caleb komt op me afstormen als hij zich omdraait, "Sky ik kan je niet weerstaan als je er zo uit ziet" fluisterde hij in mijn oor, alsnog in zijn ogen kijk zie ik dat zijn Iris pik zwart is! Ik loop snel naar mijn kast en ik pak zwarte jeans en een Witte-shirt waarop staat 'love my life' ik kleed me om en loop dan naar Caleb toe, die inmiddels al op mijn onopgemaakte bed zit.
"Nou jij bent snel, wel jammer ik had je liever zonder kleding" zegt Caleb met een toon vol met lust.
"Ten 1ste( ik ben niet als andere meisjes, ik hou niet van make-up daarom ben ik zo snel, ten 2de( schat ik weet dat jij mij niet kan weerstaan, maar probeer dan alsof! " zeg ik heel eerlijk en plagend terwijl ik naast hem ga zitten en ik mijn hoofd laat rusten op zijn schouder.
"Natuurlijk... jij bent niet net als andere meisjes, jij bent speciaal" Ik word helemaal blij door zijn compliment, hij verdiend een kus!
Ik kijk Caleb in de ogen aan en dan kus ik hem op zijn tedere,volle en aantrekkelijk rode lippen. hij zoent vol overgave terug. als ik even op adem moet komen kijk ik hem aan. "Caleb kom op, We moeten nog naar school" ik sta op en ik doe snel mijn ochtend routine: tanden poetsen, haren kammen etc.
*op school, Caleb en Sky lopen hand in hand*
"Caleb?" Zeg ik als we door de gangen van school lopen, het 2de uur is al begonnen.
"Babe"
"Ben ik de enige witte wolf?" Zeg ik zacht. hij kijkt naar mijn ogen nu.
"Nee babe, alleen de familie van de alpha king, maar jij was eerst mens dus het komt volgens mij doordat je gebeten bent en niet geboren bent als wolf"
ik schrik, de alpha king!! Caleb had wel eens wat gezegd over hoe machtig hun waren, en dat hun bovennatuurlijke krachten hadden. Maar ik wist niet dat witte wolven heel zeldzaam waren!
"Wacht Caleb, ik ben gebeten, maar betekend dat niet dat dat moest gebeuren op de dag van de zilveren maan, alleen dan kunnen mensen ook wolven worden!! En op de dag wanneer ik gebeten ben was het geen zilveren maan, de nacht was helder, er was geen maan te bekennen. plus de zilveren maan komt 1 keer in een jaar voor en de dag wanneer ik gebeten werd was het geen.zilveren.maan!!" Zeg ik frustrerend. Caleb kijkt verward en bezorgd
"Babe, dat betekend dat jij.........
JE LEEST
His Mate, The Werewolf Princess [NL] (COMPLETE)
Hombres LoboAlles wat ik heb bedacht is fictie, de straat namen, de achternamen etc. •Copyright• /////////////////////////////////////////////////// ik kom aan bij de deuren van de bibliotheek, ik loop het lokaal in en ga naar het hok van geschiedenis, weerwol...