*Herinnering*
Ik schreeuw dat de man, dat hij Caleb moet loslaten.... ik loop naar hem toe en duw hem met al mijn kracht, het effect was niet zoals ik had gehoopt maar het was wel effectief, de man viel op de grond, en ik ving Caleb op.
"Caleb! Wat is dit!" Zeg ik bezorgd
" Sky ontmoet de alfa king" zegt hij met een humoristische toon, gosh hij kan ook nooit serieus zijn.
"Alfa wattes?" Sky....alfa king, dat is de leider van al de alfa's, hij houd vrede tussen de Packs.
O bedankt Heaven, love u!! Zegt mijn wolf
ik sta op en loop naar de man die inmiddels op twee benen staat."Jij..... hoe durf je!!"
Pov Sky
"jij..... hoe durf je!!" Schreeuw ik naar de alfa king. Ik kijk in zijn ogen en vindt alleen maar verdriet en blijdschap, waarom?
"Luister Luna, sorry dat ik Caleb heb aan gevallen. mijn wolf nam het over" zegt de alfa king nu heel sympathiek.
" Excuses aanvaard, alfa king. maar 1 ding snap ik niet, waarom nam uw wolf het over. u als alfa king moet uw wolf kunnen beheersen" zeg ik heel koud bloedig terug, want hij heeft nog steeds mijn mate pijn gedaan.
" Luna, ik denk dat je hiervoor even moet gaan zitten" zegt hij heel schijnheilig, ik twijfel wel. ik bedoel als hij in eenkeer iets gaat doen bij Caleb. Dat zou mijn hart breken. ik besluit toch maar te gaan zitten, ik kijk op naar de alfa king die aan het ijsberen is.
Caleb heeft ook een stoel gepakt en is er bij komen zitten." Alfa king, wat is er aan de hand? "
" ik zal het hele verhaal moeten vertellen denk ik. Zal ik dan maar beginnen, het begon 18 jaar geleden. ik en de koningin hadden een dochter gekregen, ze was nog maar paar maanden oud. Ik als de alfa king wou dit vieren en delen met het volk, dus mijn vrouw had het idee om een feest te geven. alles ging goed die dag, behalve 1 ding. Ik had niet de beveiliging opgesteld, maar mijn hoofd adviseur. ik als alfa king was zo blij van het komst van mijn dochter dat ik er geen aandacht aan had besteed, de grootste fout van mijn leven. het feest was die avond vol op gang, mijn vrouw, ik en mijn dochter begroete elke alfa en Luna die op het feest kwam. mijn vrouw hield zo veel van haar dochter dat ze nooit bij haar weg ging. Gelukkig maar ook. Later in de avond was er een mega rogue aanval, wel alle rogue's van de wereld. terwijl ik aan het vechten was, was mijn vrouw weg gegaan en had ze mijn dochter ook mee genomen. ze had dagen gelopen, later bleek dat ze was achtervolgt door een rogue. ze had onze dochter aan een vrouw gegeven. De onbekende vrouw was een mens. mijn vrouw stierf doordat de rogue haar had aangevallen. mijn dochter overleefde dit wel" zegt de alfa king, ik ben inmiddels aan het huilen. Het is zo'n zielig verhaal.
"Ik heb mijn dochter sinds toen niet meer gezien. maar nu, heb ik haar weer gevonden" wat bedoeld hij met weer gevonden? Heeft hij haar in deze stad gevonden?
"Alfa king, het spijt me van uw vrouw en kind. Kunnen wij u helpen om haar te vinden?"
"Dat is niet nodig Luna, ik heb haar al gevonden"
"Hoe bedoeld u, alfa king" vraag ik stom verbaasd
"Luna, ik praat nu met mijn dochter" ik kijk hem met grote ogen aan van verbazing, hij praat nu met haar. De enige met wie hij praat is mij.......... O My Gosh
JE LEEST
His Mate, The Werewolf Princess [NL] (COMPLETE)
LobisomemAlles wat ik heb bedacht is fictie, de straat namen, de achternamen etc. •Copyright• /////////////////////////////////////////////////// ik kom aan bij de deuren van de bibliotheek, ik loop het lokaal in en ga naar het hok van geschiedenis, weerwol...