16 filmpje pakken

5.9K 281 19
                                    

(A/N kijk naar media, ik sta in weerwolf populair OMG, right!!
Hallo mensjes dit is een sensuele scène... dus wil je dit niet lezen dan skip maar naar het stuk waar. Het over is¡¡ Luv u all)

POV Caleb
Ik zit samen met Sky op de bank in de woonkamer, we kijken 'the Finder' de film gaat over een wereld zonder emotie of kleur, en die andere 'shit' eigenlijk let ik niet eens op. ik ben meer gefocust op Sky die haar hoofd op mijn borstkast laat rusten. Haar ogen zijn zo mooi, de lippen van haar zijn zo vol en rood. ik hoop dat ik het mating proces mag afmaken, Ik grom als ik er aan denkt, Sky kijkt op en kijkt me nogal ongerust aan. Ik knik rustig en zet mijn niks-aan-de-hand blik op, ze kijkt me met verlangen en lust in de ogen, ik ben wel benieuwd wat zij denkt.

Caleb wanneer zet je nou die eerste stap, ik mis je lippen.

Eerlijk gezegt, ik mis haar zachte en tederen lippen ook. ik leun naar voren en ik druk mijn lippen op de hare vol met passie en lust.
sensatie giert door mijn lichaam, ik woel met mijn handen langs haar boven benen, ik werk omhoog naar haar heupen ik ga hoger en ik kom bij de knoopjes van haar blouse. haar handen gaan heen en weer langs mijn sixpack.....

POV Sky

Ik ga met mij handen langs zijn sixpack. ik duw Caleb weg om op adem te komen van het zoenen. Maar Caleb gaat door, en geeft me zuig zoenen bij mijn nek, hij kust mij tussen de nek en mijn schouder. Ik kreun als hij bij mijn sweetspot aan komt. ik adem heel diep. ik wordt opgetild door hem, we gaan vast naar mijn kamer. ik plaag hem door kusje bij zijn oor te plaatsen en te fluister in zijn oor dat ik hem heb gemist. al snel merk ik dat we in mijn kamer zijn hij gooit me neer op bed terwijl we kussen. hij snuffelt even bij mijn nek en dan bijt hij net tussen mijn schouder en nek, ik voel een steek van pijn, maar die wordt overmeesterd door een gevoel van plezier.

Vanaf hier ben ik gestopt omdat ik ook jonge lezers heb.

His Mate, The Werewolf Princess [NL] (COMPLETE)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu