13 hij is een klootzak

5.1K 324 10
                                    

POV Gijs
Ik zit op de bank samen met de jongens, ik merk dat Iedereen in de richting van Caleb kijkt, ik draai m'n hoofd en ik zie daar Sky samen met Caleb zoenen, zoenen hoe kan ze dat nou doen?, Ze haat Caleb, nee ik accepteer dit niet, ze mag niet met hem zoenen, wtf! Ik bedoel hoe kan ze nou gaan zoenen met de player van school!!, Iedereen kijkt nu naar mijn dus ook Caleb en Sky, shit heb ik 'wtf' hard op gezegt, nou als iedereen toch nu naar mij kijkt, kan ik meteen een gesprekje houden met Sky, ik loop naar haar toe en sleur haar naar de keuken, ik hoor een luide grom, huh?
Maakt niet uit, ik moet nu in iedergeval
Sky wat duidelijk laten maken, ik open de koelkast en haal een fles water er uit, ik zie Sky bang kijken, mooi zo, ze hoort niet te zoenen met de player van school,

"Wat doe je! Hij is een klootzak!" Zeg ik zacht maar toch vol met walg

"Ik en Caleb zijn een stel" een stel.....zijn hun samen, als in nog meer zoen partijen, maar Caleb gebruikt de meiden alleen naar voor een dag en dan zoekt hij verder.

"Je weet toch wel dat je een dagkaart bent, hij gebruikt je maar 1 dag dan is het over" zeg ik nu wat luider, woede borrelt op in mij

" Gijs, dat is niet zo, je snapt het niet. je moet me vertrouwen, alsjeblieft?" Vertrouwen in wat, ik bedoel, ik zag je net zoenen met de 1 na grootste player van school.

" Okay, maar leg me het uit dan?" Ik wil wel weten waarom Caleb dit keer wel een echte relatie wil?

" Ik zeg toch vertrouwen?"

" Okay, ik snap het helemaal! vertel het me maar niet! En dan ook nog tegen je eigen broer liegen"

Dat was de druppel ik loop de keuken uit en zeg tegen al m'n vrienden dat ze moeten opdonderen, Caleb protesteert, ugg die k*t, ik ga niet tegen werken, ik loop naar mijn kamer toe en doe mijn PlayStation 4 aan en ik ga FIFA 15 spelen.

POV Sky

Ik loop de keuken uit ik zie dat iedereen weg is behalve Caleb, ik kijk hem met betraande ogen aan, hij loopt naar me toe en geeft me een dikke knuffel, ik graaf mijn gezicht in zijn t-shirt en ik laat mijn hoofd rusten op zijn borstkast, waarom kan Gijs, ons gewoon niet accepteren ik bedoel wat is er zo erg aan?

Ik kijk op naar Caleb en, Caleb geeft me een zwakke lach, ik lach terug, hij komt dichterbij en geeft uiteindelijk een zachte kus op mijn lippen, en daarna 1 op mijn neus en daarna op mijn voorhoofd en daarna op mijn haar, ik moet lachen, wat is hij toch lief, hij is zo anders dan vroeger. Caleb trekt me mee naar de bank en samen gaan we zitten nog steeds rust mijn hoofd op zijn borstkast, het voelt gewoon zo fijn, Caleb kijkt naar de tv heel gefocust, Ik kijk naar de tv, Teletubbies? Ik kijk op en ik zie Caleb nog steeds geïnteresseerd kijken, ik moet lachen, meer giechelen, Caleb kijkt naar me, en trekt een wenkbrauw omhoog, ik wijs naar de tv en hij bloost, "sinds waneer kijk jij Teletubbies" vraag ik, heel nieuwsgierig.

"M'n zusje, die kijkt het." Zusje? heeft hij een zusje, maar zijn zusje is hier toch niet?

"Je zusje is hier niet Caleb?" Hij is zo schattig als hij naar de Teletubbies kijkt, hij begint nog meer te blozen, hahaha

"Maar ik vindt het wel schattig" zeg ik oprecht, en ik geef hem een kus op de wang, hij lacht, waarom?

Dan stormt hij op mij af en kietelt hij me bij de buik.....

na een half uur gekieteld te hebben en nog een kussen gevecht te gehouden hebben liggen we op mijn bed en kijken we een film, "Caleb,mag ik jou pack ontmoeten?" Vraag ik een beetje te zenuwachtig,

"Geen probleem, babe" Caleb waarom noem je me zo ik krijg rillingen, en dat is niet leuk als dat elke keer zo is!!

"Okay! Wie zitten er eigenlijk nog meer in je pack behalve Jayden je beta?" Als die poederdozen Samantha en Lyle er in zitten wordt het hell.

" Te veel om op te noemen babe, ik neem je vanavond wel mee naar de pack huis, daar benoem ik je dan als mijn mate". Agg ik kan wel wachten tot vanavond, geen haast!

His Mate, The Werewolf Princess [NL] (COMPLETE)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu