M.am trezit dimineata si m.am dus sa ma spal,dupa care am mancat niste lapte cu cereale si m.am dus sus la mine in camera sa ma imbrac.Mi.am pregatit cartile si caietele si le.am aruncat in geanta mea de zi cu zi.Inca ma simteam rau de aseara si speram sa fie intr.adevar o gluma.
Dupa ce m.am aranjat umpic,m.am incaltat si am iesit sa astept autobuzul.Am sunat.o pe Alina si de data asta mi.a raspuns.-Hey...ce faci?
-Bine,tu?
-Am iesit si acum astept autobuzul.
-Da,si eu...
Nu prea aveam chef de vorba si se parea ca nici Alina.
M.a mai intrebat ceva dar nu am auzit pentru am incremenit in fata unui baiat blond,cu ochi albastri care a venit la mine.-Hey...umm...ce faci?
-Hey...?Umm...ne cunoastem?
-Da...he he...chiar nu ma recunosti?Te.am ajutat ieri sa te ridici de jos.Mai stii??
-Aaaa!Scuze!He he...aseara am aflat ca cea mai buna prietena a mea va pleca si m.am simtit groaznic!!Inca nu imi vine sa cred!!!
-Da...stiu cum e...asa a fost si cand m.am mutat aici si a trebuit sa imi las cei mai buni prieteni in urma.Dar m.am gandit ca vom mai vorbi si totul va fii bine.
-Asa presupun...
Am zambit...
,,-Alooo?!?!!Aloooo!?!?Andreeaaaaa!!!!!
Raspunde!!!!Ai murit?!?!Aloooooo?!?!?"Uitasem complet de Alina care criza si facea ca toate alea ca sa ii spun ceva.
-Oopss!Scuze Alina! He he...mda...daca e vorbim in autobuz.Paaa.
,,-Stai NU..."
M.am intors la vecinul fermecator...
-He he....ce mai zici?
-A...nimic...astept autobuzul ca sa merg la scoala...
Autobuz?Scoala?O nu nu nu!!!Cred ca individul asta dragut era cu mine in scoala.Ar fi trebuit sa ma bucur daca nu cumva m.as fi facut de ras in fata lui aseara...uhhh!!!
In sfarsit a venit si autobuzul si am urcat amandoi,apoi am vazut.o pe Alina si m.am dus la ea.Speram doar ca el sa nu fie cu mine in clasa.
,,-Andreea!!!Andreeaaa!!!Ma auzi?!"
Numai cu gandul la Alina nu puteam fi eu.Ma gandeam numai la baiatul ala.Ahhh.
-Aaa da!!scuze scuze sczuze!!! Chiar eram cu gandul la altceva.In fine...Denisa cand pleaca?
-Oh...nu...nu stiai?
-Ce?Ce sa stiu?
-Denisa a...plecat...
-Poftim?!A plecat asa fara sa isi ia la revedere?!Nu pot sa cred....
-Imi pare rau...a plecat azi dimineata la 05:30...nu se mai intoarce..
-Da....ma rog...e bine ca macar tu mai esti alaturi de mine...
-Voi fi mereu alaturi de tine...
-Awww
Alina si eu am auzit o voce de baiat pe care am recunoscut.o imediat.
-Cine esti?a intrebat Alina
-Hey...stai calma...nu sunt baiat rau...si a facut o fata de catel plouat.
-E ok Alina...e noul meu vecin.S.a mutat ieri langa mine.
-A...ok...a spus Alina
Am ajuns la scoala si am intrat in clasa cu Alina.M.am usurat ca nu l.am vazut pe el in clasa.Pfff...nici nu stiam cum il cheama.
-Dragut baiatu'!
-Sigur Alina!E vecinul meu deci stai calma ca vom fii doar prieteni toti trei,OK?
-Ok ok...gata...glumeam si eu...
-Ok.
Eram calma si usurata,pana cand a venit profa' in clasa si ....mdea...
-Bun copii,veti avea un coleg nou.
Pe usa a intrat inevitabilul.
-El este ...ammm...pustiu'!
-Da?
-Cum ziceai ca te cheama??
-Ma numesc Andy.
-Bun Andy,se pare ca ei vor fii colegii tai!
Copii,va rog sa il integrati bine pe Andy si sa va purtati frumos cu el!!
Nu puteam sa cred ca se intampla asta!!
CITEȘTI
3..2..1..Actiune!
AventuraAceasta povestire este inspirata cat de cat din realitatea vietii unei adolescente mai ciudate de fel si a celor mai bune prietene ale ei.Ele fac totul impreuna pana cand una dintre ele pleaca in Anglia.Cele doua raman singure si trec prin multe per...