Toti am coborat repede jos.Era asa o inbulzeala la coborarea din autocar!
Uhh!Asta uram eu cel mai mult.Am dat buzna in magazin si am luat repede un cos.Era bine caci era un fel de supermarket.Asa au facut si ceilalti.Am inceput sa ne alergam ca niste copii mici printre rafturi pana am ajuns la cele de mancare....ma rog...cipsuri si tot felul.
Am pus in cos biscuiti ,stiksuri de toate felutile, cipsuri , floricele si fara ca Andy sa isi dea seama ,i.am pus si lui in cos niste floricele si niste cipsuri.Fraierul nu si.a dat seama si le.a cumparat. Am inceput sa ne alergam iar pana la rafturile cu bauturi.Andy a luat 2 sucuri...nu stiu exact ce.Alina a luat si ea doar o sticla de suc si eu am luat 3.
Mancam destul de mult....
Am ajuns la casa si am platit ce am cumparat.Dupa care,bineinteles ca am inceput iar sa ne alergam pana la autocar.Ne.am lasat cumparatutile acolo si ne.am dat iar jos sa mergem in celelalte mini-magazine din supermarket.Era bine caci trecusera doar 15 minute,deci mai aveam cam 20 de minute sa ne mai holbam la celelalte magazine ramase.
Dupa un sfert de ora am iesit din supermarket.Am luat.o la goana spre autocar si cand am urcat am pornit mai departe spre....nu prea stiu unde trebuia sa ajungem.
-Wow!A fost super!a spus Andy fericit.
Se vedea pe fata amandorura ca se simtisera bine si ca ar fi dorit sa mai repetam chestia asta.
-Stiu!am raspuns eu si Alina la unison.
Povestea s.a reperat.Eu si Andy am inceput sa facem glume si Alina nu mai putea de atata ras.Am inceput sa mancam din ce ne cumparasem .
-Hey!Eu nu mananc floricele!Oare de ce le.am luat?
Am inceput sa rad ca nebuna.
-Andreeaaaa!!!
In timp ce eu radeam ca psihopata, au inceput sa rada si Alina si Andy.
Am mai mers asa vreo ora si noi inca nu terminasem de mancat tot ce cumparasem.Radeam intruna toti trei.Ahhh....a fost super!
Pana la urma cred ca am adormit,pentru ca nu mai vedeam nimic in fata ochilor,decat....negru si nimic mai mult...
negru si multe tipete,apoi o bubuitura uriasa.....
CITEȘTI
3..2..1..Actiune!
MaceraAceasta povestire este inspirata cat de cat din realitatea vietii unei adolescente mai ciudate de fel si a celor mai bune prietene ale ei.Ele fac totul impreuna pana cand una dintre ele pleaca in Anglia.Cele doua raman singure si trec prin multe per...