Mergem in excursie?

61 2 0
                                    

  S.au terminat orele si am pornit pe jos spre casa cu Alina si Andy.

  -Siii...cine vine in excursia din ,,saptamana altfel"??

  -Euuu!!!striga Andy ca disperatul.

  Ma asteptam sa fie altfel baiatul asta,dar cred ca e mai tampit si mai copilaros ca mine.

  -Despre ce excursie vorbiti?

  -A...nu cred ca erai in clasa cand a spus diriga de excursia la munte din ,,saptamana altfel".

  -Aaaa!Acea ecxursie!Hmmm...vin si yo!

  -Super!!!Mergem toti!!!Ca o familieeee!

  Andy criza pe acolo si se scalambaia ca un copil de 5 ani.

  -...si o sa ne luam si pop-corn,o sa facem si poze da?Si...a!mai stiu!!Ne luam si...amm...ammm...am uitat!

  -Ohhh!!Andy,te rog taci!!!am strigat eu si Alina la unison.

  Pot sa pun pariu ca aratam ca niste nebuni pentru ca o femeie a trecut pe langa noi si apoi si.a facut cruce...mdea...

  Am ajuns acasa si Andy a vrut sa vina pe la mine sa ii spun cum mai e pe la scoala si prin cartier...mda...

  -Pa Alina!!!Ne vedem maine!

  -Mda...pa...presupun...

  -Pa!Te sun diseara ok?

  -Ok ok!

  Am intrat in casa cu Andy si ala se holba la casa mea de parca st fi vazut pentru prima oara in viata lui o casa.

  -Ai o casa draguta!

  -Da...mersi!

  -Cu placere!

  -Hai sus la mine in camera!

  -Ok!

  Am ajuns sus la mine in camera si Andy s.a asezat pe pat,dupa care l.am urmat.

  -Deci...urasc scoala asta!Mai mult ca sigur si tu o vei urî....ammm...exista nebuni,tocilari,tampiti,enervanti, dramatici,ofticosi....exista toate tipurile de copii in scoala asta.
 
  I.am mai spus lui Andy cateva chestii despre scoala apoi noutatile din cartier si l.am trimis acasa,dupa care am sunat.o pe Alina.

  -Alo?

  -Alina?

  -Da.Ce faci?

  -Bine tu?

  -Bine...a plecat Andy?

  -Da.L.am exilat eu.

  -Nici nu ma asteptam la altceva.

  -Pai nu ?

  -Of Andreea...aceeasi vei ramane pentru totdeauna nu?

  -Dap.

  -Mda...

  Am mai vorbit cu Alina vreo 5 minute si dupa aceea m.am apucat de teme.Uhh!!
Urasc temele!!!Si scoala!!!

  Dupa ce am terminat temele am iesit pe afara ...nu stiu de ce....chiar de loc,dar am iesit afara si m.am dus parc,m.am asezat pe un leagan si am sunat.o iar pe Alina.

  -Ce vrei ma?

  Mda...asa imi raspundea Alina la telefon cand era ocupata,s.au isi facea temele si eu o sunam.Sau nu imi raspundea la telefon(de cele mai multe ori).

  -A...nimic.Ce faci?

  -Tu ce crezi?!

  -Temele?Ai treaba?Mananci?

  -Temele!!!

  -Eu sunt in parc.

  -Ok ok!Stai ca vin si eu!

  -Te astept aici.

  -Vin acum.

  Am inchis cu Alina si am inceput sa ma dau in leagan.
  In sfarsit a ajuns si Alina!

  -Hey!Ce faci?

  -Bine.Tu?

  -Bine.

  S.a pus si ea pe leaganul alaturat.Cand am vazut niste baieti urati venind spre noi.

  -Plecati de aici!

  Alina a incetinit leaganul gata sa fuga.

  -De ce?am inteebat furioasa.Nu suportam genul ala de golani.

  -Nu ai auzit ce ti.am spus fetito?

  -Andreea,eu zic sa mergem.

  -Eu nu plec de aici!Fac ce vreau!

  -Andreea,nu e momentul sa fi incapatanata!!Hai sa mergem!!

  -Nu!!!
 
  Unul dintre golani a venit la mine si mi.a dat un pumn in burta.Am cazut jos si apoi mi.am ridicat privirea uitandu.ma urat la el.M.am ridicat,am ramas calma vreo 5 secunde.

  -O nu nu nu!Andreea nu!

  Alina stia ce va urma.Am sarit pe golanul ala de 2 ori cat mine si l.am luat la bataie.I.am bagat degetele in ochi,i.am dat pumni in nas,in gura pana a inceput sa sangereze.M.a dat jos cu un pumn in burta...iar!Ce uram sa se repete loviturile!
  Pana la urma ne.am luat toti la bataie...golanii aia au sarit pe Alina si ea a luat.o la goana.Am fost repede la magazinul din fata parcului si am luat un cutit alimentar.M.am intors in parc si o prinsesera pe Alina care criza sa ii dea drumul.M.am dus repede si i.am amenintat cu cutitul.Era penibil sa ameninti niste golani cu un cutit de paine...dar era cutit.

  -Pfff!Ne ameninti cu un cutit de paine?!

  Am incremenit cand unul dintre golani a scos un pistol din....nu stiu de unde l.a scos!
  M.am simtit foarte usurata cand am auzit sirena unei masini de politie.

  -Cum naiba ai chemat politia?

  -Dar eu.....hmm...CU TALENT!!Ha ha ha!!

  Am inceput sa rad malefic,cu toate ca nu eu chemasem politia.Chiar nu stiam cine o facuse.Am aruncat repede cutitul la picioarele lor si am inceput sa tip dramatic:

  -Ajutor!Ajutor!Imi omoara prietena!

  Golanii i.au dat repede drumul Alinei si au vrut sa fuga,dar politistii au venit pe partea cealalta a parcului.Erau incoltiti.
  Eram uimita,caci pentru prima oara in viata mea am vazut politisti destepti...ma rog....ingeniosi...nu stiu!
  Un politist a venit la noi.

  -Ce noroc ati avut fetelor!Daca nu era prietenul vostru ati fi putut muri!

  Probabil ca si eu cat si Alina ne gandeam...,,Prietenul nostru??"

 
 
 

3..2..1..Actiune!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum