Plecam!

43 2 0
                                    

-Da fetelor,sunteti norocoase ca ma aveti pe mine.Ha ha!

  -Andy?

  Ne.am intors si l.am vazut pe Andy cum statea mandru in spatele nostru,intr.o postura de super-erou.

  -De unde ai stiut ca suntem aici?intreaba Alina.

  -Am vazut.o pe Andreea cand a iesit afara...de fapt am auzit.o,pentru ca tranteste usa foarte tare....

  -Si ce?Mi.e lene sa apas pe clanta!

  -Mda...si prima oara am vrut sa ii fac o farsa asa ca am urmarit.o si am fost ascuns in tufisiuri.

  -Asta explica zgarieturile...

  -Mda...

  -Dar de ce nu ai speriat.o pe Andreea mai devreme....nu stiu...inainte sa vin eu?

  -Asa aveam de gand,doar ca e foarte fataita si m.ar fi vazut .Am asteptat sa se dea in leagan dar atunci ai venit tu si golanii si cum mie imi e frica sa ma iau la bataie cu oricine altcineva,am ramas in tufis ,pentru ca mi.am dat seama ca o sa se intample ceva,asteptand momentul potrivit sa chem politia.Am sunat cand Andreea a inceput sa se incapataneze.

  -Mersi mult!

  Alina i.a multumit lui Andy.Era prea recunoscatoare...dar ma obisnuisem cu ea asa draguta si dulcica . Doar era prietena mea cea mai buna nu?

  -Andreea?

  Normal!Ma asteptam sa ma puna si pe mine sa ii multumesc baiatului ca ,,ne.a salvat" si sa fac o fata de papusica.

  -Ohh!Mersi!

  I.am multumit arogant si am plecat spre casa toti trei.Cand am ajuns acasa era 20:30 si nu mai aveam nimic de facut asa ca m.am pus in pat sa vad ce mai e pe la televizor.Am mai lalaito pana cand am adormit .
  M.am trezit dimineata si m.am pregatit de scoala.Ziua a trecut repede.La fel si resul sapamanii si a venit ziua excursiei!
  Eram sincer fericita ca merg in excursie cu scoala in saptamana altfel...cu Alina si Andy,dar mi.as fi dorit sa fie si Denisa cu noi.

  Il asteptam pe Andy sa iasa o data si sa mergem spre scoala.Nu vroiam sa merg singura.

  -Andy!!!Misca.te mai repede!!!

  Aproape adormisem...

  -Neataa!!!
 
  Andy a deschis usa cu forta si a dat peste mine.

  -Oops!!!Scuze!

  -Eh...merge!Hai sa plecam o data!

  -Ok,hai.

  Am plecat si am ajuns in statie exact cand venise masina.

  Cand am ajuns la scoala,toti se imbarcau in autocar.Alina era deja acolo si prinsese locurile perfecte.Am urcat si noi(eu si Andy) si ne.am pus pe locurile oprite de Alina.Toti eram asa fericiti ca mergem in aceasta excursie!
 

3..2..1..Actiune!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum