Louis
Megnyitottam a zuhanyzóban a vizet, és megvártam, míg a jéghideg víz átvált melegre, majd aláálltam. Testemen végigfolytak a forró cseppek, lemosva rólam a Harryvel való fantasztikus szeretkezésünk által létrejött izzadtságréteget.
Éppen fejemet hátradöntve felfrissítettem arcomat, miközben hallottam, hogy kissé bizonytalanul, de kinyílik a zuhanykabinnak a tolóajtaja.- Azt hittem, már be se jössz - néztem rá a pironkodó jövevényemre. Karcsú, meztelen lábait szaporán átrakta a zuhanytálcára, majd maga után becsukta az ajtót.
- Az a lényeg, hogy itt vagyok, nem? - kérdezte pimaszul, míg kezeit a mellkasomra helyezte, hogy végigcirógasson az ott lévő pár szőrszálon.
- Igazad van - értettem egyet, és közelebb húztam magamhoz a derekánál fogva, hogy egy szenvedélyes csókban részesítsem, mert már úgy hiányoltam azokat a meggypiros ajkakat.
Harry belenyögött a számba, ahogy én a tenyeremmel végigszántva a hasán, és azon a gyönyörű lepkén megállapodtam ágyékánál, ahol már kicsi Harry készen állt az újabb bevetésre, ami a legnagyobb elégedettséggel töltött el. Ujjaimat rákulcsoltam a merev farkára, és lassan elkezdtem ütemesen mozgatni rajta a kezemet, kicsalva így a legszexibb hangokat Harryből.
A göndörkém se tétlenkedett, ő is ráfogott férfiasságomra, hogy lehozza nekem a csillagokat, amiket most már csak ő általa akartam elérni, amíg világ a világ.
- Gyorsabban, kérlek - leheltem a plafon felé, elszakadva Harry szájától, aminek a közelségét egyből hiányoltam, így bal kezemet felemelve a tarkójára téve lejjebb húztam magamhoz. Éhesen rátapadtam a szájára, aminek hatására Harrynek a térdei megremegtek.
- Nem bírom tovább! - motyogta lihegve. - Ha nem hatolsz belém pillanatokon belül, én sírni fogok - fenyegetett meg édesen. - Hé, ne mosolyogj már, hanem cselekedj! - nyalta meg kacéran az ajkaimat, kicsalva belőlem egy mély morgást. Nem tétlenkedtem tovább, megfordítottam Harryt, és letérdelve széthúztam a fenekét, így feltárva az értem pulzáló ánuszát. Közelebb hajoltam az édes kis réshez, és lapos nyelvvel végignyaltam heréin keresztül a gátján át egészen a nyílásáig, majd egy-egy puszit leheltem a hátsójára. Ujjaimat belemerítettem forróságába, ami akadály nélkül ki-be tudott mozogni.
- Harry, készen állsz? - álltam fel térdelő helyzetemből, miközben államat ráraktam a vállára. Harrytől egy sürgető ,,igen"-t kaptam, mire kezemmel bepozicionáltam magam, és egy határozott mozdulattal áttörtem a záróizmokon. - Bébi, tárd jobban szét a lábad, hogy jobban hozzád férjek - utasítottam a nyakába harapva. Harry készségesen tette, amit mondtam, így kiérdemelte, hogy minden egyes pontot végigcsókoljak, amit elérek. Bár, nem mintha ezt nem csináltam volna eredetileg is. Úgy érzem, a göndörke bőréből és ízéből sohasem lesz elég. Olyan számomra, mint egy drog, amit bár még csak most kóstoltam, mégis tudom, érzem, hogy vele akár a hátramaradó életemet is leélném boldogan.
Kezeimet levezettem Harry oldalán, egészen az előnedvektől lucskos farkáig, és abban az ütemben kezdtem el kiverni azt, ahogy én mozogtam benne. Pár mélyebb lökésnél eltaláltam gyönyör központját, ami Harryt nyöszörgő masszává változtatta.
- Ott! Még! - nyögte a mennyezet felé, ahogy jobb kezével hátranyúlva magához húzta arcomat, hogy egy szenvedéllyel átfűtött forró csókban részesítsen. Mozgásom emiatt lelassult, majd teljesen megállt, így mind a ketten az orgazmus kapujában egyensúlyoztunk, azonban most valahogy mégis fontosabb volt, hogy egymás ízében elmerüljünk, minthogy a testünk kielégüljön. - Lou, köszönöm - motyogta Harry az ő és az én nyálamtól nedves ajkaimra.
VOCÊ ESTÁ LENDO
All I Want For Christmas Is Lou! (Befejezett)
FanficHarry Styles karácsonykor a munkába menekül, hogy elterelje a figyelmét a seggfej exéről. Elképzelése sikeresen működik, hiszen konkrétan egy szabad perce sincs sajnáltatni magát, hála a rengeteg teendőnek a hotelben. Harry még nem is sejti, hogy az...