Isolába menet Isabellát elkapta a szorongás és ezt persze Ian is észrevette.
- Hé Isa, nem lesz baj. Tudod magad kontrollálni és most, hogy már 17 vagy, nagyobb a hatalmad. Megtudod magad védeni.
- És ha nem? Eddig még sosem voltam a születésnapomon iskolába. - Ian szoros ölelésbe vonta a lányt és úgy suttogta;
- Minden rendben lesz! Ott leszek melletted!
- Köszönöm.
Öt perc múlva már az iskolában voltak. Minden simán és ökkenőmentesen ment. Isabella szorongása tovaszállt, már el is felejtette, hogy születésnapja van.
De persze a jóból is megárt a sok. Ugyanis az ebédszünetben Loganjelent meg.- Szia Bella! - a lány örömöt tettetve fordult felé.
- Logan szia! Mit csinálsz te itt?
- Csak boldog születésnapot akartam kívánni.
- Milyen figyelmes vagy. - Isabella próbált kedves lenni, de ez a mondata csak olaj volt a tűzre.
- Lesz egy buli jövőhét pénteken a parton. Ötkor kezdődik és egész másnapig eltart. Ugye számíthatok rá, hogy eljössz? - Isabellában a pumpa már a plafont ütötte. Nem tudta kellően visszautasítani, így csak egy béna, klisés szöveget dobott be.
- Nem tudom Logan. Nem hiszem, hogy elengednek otthonról.
- Ugyan 17 vagy. Biztosra veszem, hogy voltál te már buliban. - ez valójában nem így volt. Isabella még életében nem volt egy ilyesfajta bulin sem. Félt, hogy elveszíti a kontrollt vagy esetleg valakinek baja esik. De ezt nem merte bevallani Logannek. Túl kínos lett volna a szituáció. Mivel a lány nem látott más kiutat belement.
- Jó rendben. Elmegyek. Ott találkozunk, de most mennem kell, Ian már vár rám.
Isabella sietős léptekkel hagyta el a helyiséget. Írt Iannek, hogy merre van. Mint kiderült a biosz teremben sátrazott. A lány beviharzott, leült barátja mellé és egy kézlegyintéssel becsukta az ajtót.
- Huh, feldúltnak tűnsz drágám. Csak nem összetalálkoztatok Logannel? - fogalma sem volt róla, hogy a fiú honnan tudhata. Ez az arcára is kiült, Ian könnyített a helyzetén. - Láttam ide fele jövet. Mit akart?
- Elhívott egy bliba, jövő péntekre.
- Jézus, ez a srác tényleg nem adja fel. Még jó, hogy nem mész el. - a lány lesütötte szemeit. Ian arcáról lefagyott a mosoly. Komoly arccal nézett barátnőjére. - Bella, nézz a szemembe és mond, hogy nem mész el. - Isabella felemelte fejét és egyenesen a fiú szemébe nézett.
- Nem megyek el. - Ian mély levegőt vett és kifújta. Megkönnyebbült a választ hallva.
- Egy pillanatra azt hittem elmész vele. Hogy lehettem ilyen hülye.
Isabella elszégyellte magát. Sosem hazudott Iannek. Kivéve a boszorkányságot, de az teljesen más dolog volt. Ráadásul egyenesen a szemébe.
Úgy sem akar sokáig maradni. Max egy órát, hitelesség kedvéért. De aztán megy haza, ha esik ha szakad. Ian nem tudja meg, és nem kerül kínos helyzetbe Logan előtt sem.
Tanítás után Isabella haza ment és egyből kidőlt. Potntosabban kidőlt volna, de megjelent Noah.- Nem tűnsz úgy mint akinek jó napja volt.
- Micsoda megfigyelő vagy Noah! - mormolta a párnába.
- Mi bajod van Isa? Történt valami ugye? - felült a kanapén, hogy Noah mellé tudjon ülni.
- Logan elhívott egy buliba jövőhét péntekre és muszáj voltam belemenni. És emiatt hazudtam Iannak! Azt mondtam neki, hogy nem megyek el. Annyira szégyellem magam Noah!
- Akkor ne menj el.
- De nem érted, hogy muszáj? Csak fél vagy max egy órát leszek ott. Aztán hazajövök és elfelejtem az egészet. Ian sem fogj megtudni. Tudnál nekem falazni?
- Miért tennék ilyet?
- Mert a testvéred vagyok és mert csak max egy óráról lenne szó és mert láttalak ma cigizni a suli hátsó részénél Ryannal. Milyen nagy kár lenne ha anyáék megtudnák.
- Honnan veszed, hog nem tudják? - Noah próbálta menteni helyzetét, de nővére okosabb volt.
- 20 km-es körzetben érezni lehet a parfümfőzdét ami a testeden és a ruháidon van. Minden nap új rágócsomagot veszel és mindegyik elfogy egy nap alatt. - Isabella diadalittas arcot vágva nézett testvérére. - Szerintem én nyertem.
- Jó. De ha változik a terv azonnal hívj, hogy tudjam mi van veled.
- Ígérem úgy lesz, köszönöm!
YOU ARE READING
Újhold & Telihold |Befejezett|
FantasyEgy lány, egy vele született képesség. Valami olyan, amit senki sem ismer. Ismeretlen. Egyedül birtokolja ezt a különös erőt? Az akkori kisgyerek egyáltalán feltudta fogni mi történt vele? Senkinek sem beszélhet erről, mert elmebetegnek tartanák. E...