3. Fejezet

17 3 0
                                    


×Író: a szülők amúgy a nagyinál vannak valami fontos dolog miatt×


Isabella elaludt a filmen. Noah amikor lement valamiért a konyhába látta, hogy testvére alszik. Pontosan tudta, hogy ezen az éjszakán a lánynak egyedül kell maradnia, annak érdekében, hogy Ian még véletlenül se lássa meg.

- Ian felviszem Isabella-t a szobájába. Ha akarsz maradni maradj, holnap úgy is szünet lesz.

- Köszi. Felviszem én Bella-t, ne fáradj.

- Oké, de gyere majd le. Fontos, hogy nyugodtan tudjon aludni. - mondta Noah.

Ian óvatosan felvette a lányt, mintha félne, hogy eltörik karjaiban. Felvitte a szobájába. és óvatosan lefektette az ágyra. Végig simított Isabella puha arcán, és egy pillanatra megengedte magának, hogy elvesszen a lány szépségében.
Elvette kezét az arcáról, és az ajtóhoz indult. Még utoljára vissza akart nézni Isabella-ra, de amikor ezt megtette nem tudta hova tenni amit látott. Bella tátogott, mintha valamilyen igézetet mondana, majd egyik pillanatról a másikra az Újhold fénye teljesen bevilágította a szobát. A lány szeme kipattant, de nem Ian-ra nézett, csak egy random pontot. Ekkor Ian két kezet érzett magán, és azok a kezek elrántották őt a szoba ajtajából. Ian reflex szerűen gyomron ütötte azt a valakit. Ennek következtében elengedte Ian-t, ám amikor a fiú megfordult, hogy lássa ki az kicsit elszégyellte magát. Bár nem sok ideig, mert azonnal ment volna vissza barátjához.

- Ian mondtam, hogy azonnal gyere ki! Miért nem hallgattál rám??

- Egyáltalán láttad mi folyik odabent a húgoddal? Bajban lehet, vagy nem tudom!

- Hagyjátok már abba! Mi ütött belétek? - a két fiú csak ekkor hagyta abba a másik folytogatását.

- Hogy kérdezheted ezt? - akadt ki Ian. - Most láttam amint, nem is tudom mi...

- Ian látta Isa.

- Mi? - kérdezte vissza a lány.

- Mindent látott.

- Na jó, valamelyikőtök elmondaná mi a retek történt az imént??

- Ian, ha elmondom nem fogsz hinni nekem, és akár veszélyes is lehet.

- Miért? A Nasa-val folytatsz beszélgetést titkos dolgokról?

- Ez nem vicc Ian. - mondta Noah.

Szóval, fény derült Ian számára, legjobb barátjának legféltettebb és legsötétebb titka. Isabella úgy döntött mindent elmond neki, mert azután, hogy látta nincs értelme titkolózni.

- Hát akkor, ha tudni akarod az igazat, akkor most elmondom neked. 2004. április 9-én 23:59 perckor születtem. Azon az éjszakán, a mostanihoz hasonlóan Újhold volt. A hírek és apa elmondása szerint akkora, mint amekkora még sohasem volt. Akkor ott valami történt, amit nem tudunk megmagyarázni. Azóta két hetente Újholdakkor és Félholdakkor mindig ilyen történt velem, mint most. - a fény csak a születésének éjszakáján jelenik meg - Azért nem megyek ilyenkor suliba, mert szó szerint csillogna a bőröm. Ha pedig sokáig lennék a napon, előbb útóbb elporladnék.

- Várj várj várj! Ne érts félre, de ha ez valóban így van akkor még miért nem következett be? Például nyáron, amikor úszni voltunk?

- Mert ezeken az éjszakákon erőt kapok, ami meggátolja az elporladásomat a napfényen. Tulajdonképpen ennyi. Ja és nagyon de nagyon fontos! Hogy senki sem tudhat róla, aki nem a családom tagja. Neked sem szabadnod tudnod, de ez így alakult. - a fiú emésztgette az imént hallottakat.

Újhold & Telihold |Befejezett|Onde histórias criam vida. Descubra agora