Isabella kómásan ébredt. Hirtelen azt se tudta hol van. Majd miután meglátta, hogy Loganen fekszik rögvest eszébe jutott minden. A tegnap minden egyes másodperce. Először nem értette hogyan történhetett meg mindez. Majd szép lassan összerakta a képet. Logan bedrogozta majd elcsbította. Logan még aludt így Isabella úgy döntött megkeresi a mobilját és hazamegy. A kocsi padlóján volt, ráadásul le is merült.
Kiszállt az autóból. Úgy ítélte meg, hogy hajnali három, négy lehet. Viszont tizenöt perc séta után rájött, hogy rettenetesen nagyot tévedett mert körülbelül egy órát tévedett. A nap ugyanis kezdett feljönni. Elkezdte kántálni a hold igézetet, amivel nem árthat neki a nap. De a hold már elbújt, így nem volt mi meghallgassa az igézetét. Egyből futásnak eredt. A bőre egyre és egyre jobban és erőteljesebben csillogott, már már égette szeény lányt.
Amint házukhoz ért berontott az ajtón és összeesett. Illetve összeesett volna, de a padló helyett Ian karjaiba esett.*Noah az este furcsállta testvére üzeneteit, amiket Logan írt neki. De aggódni csak akkor kezdett el, amikor még éjfélkor sem volt otthon Isabella. Megállás nélkül hivogatta de semmi. Nem tehetett mást szólt a szüleinek és Iannak. Beszámolt mindenről. Ian és ő otthon maradtak, hátha hazamegy Bella, míg Olivia és Matt elmentek a partra. De lányukat nem látták a buliban, így körözni kezdtek a környékén. Ám így is elkerülték egymást.*
Felnézett a fiúra, egyenesen a szemébe.
- Ian.. Annyira sajnálom, hogy hazudtam neked.
- Sshh.. nincs semmi baj.. Rendben leszel! Rendbe jössz.
- Ne nem. Nem mondtam el az igét és nézd mennyire csillog a bőröm.. Nem fogom túlélni. Elporladok.. - nevetett fel kínjában és fájdalmában. - Inbolygó kötélen táncoltam és leestem.
- Nem nem nem! Nem lehet így vége!
- Szeretlek
- Én is szeretlek Bella
Ahogy kimondták a történetet elkezdő varázsszavakat, úy fejeződött be közös életük. Isabella úgy ragyogott, mint még soa, és nemsokára elporladt..
Vége
YOU ARE READING
Újhold & Telihold |Befejezett|
FantasyEgy lány, egy vele született képesség. Valami olyan, amit senki sem ismer. Ismeretlen. Egyedül birtokolja ezt a különös erőt? Az akkori kisgyerek egyáltalán feltudta fogni mi történt vele? Senkinek sem beszélhet erről, mert elmebetegnek tartanák. E...