1. Fejezet

37 4 0
                                    

Nos, szervusztok! Most, hogy itt vagytok betekintést nyerhettek a 17 éves, Isabella Allen felettébb furcsa életébe.
Az Allen házaspár a kórházban volt, ugyanis Mrs Allen (Olivia) gyermeket várt. Férje, Matthew feszülten várakozott a váróban. Egyetlen dolog nyugtatta meg, amikor kinézett az ablakon. Az Újhold fénye beragyogta az egész várost.
Akkora volt a hold, mint még eddig soha. Megnyugtató volt, bár senki sem tudta megmondani miért.
Különleges volt a mai este az Allen családnak. Pontosan 2004 Április 9-én 23:59 perckor megszületett a kisbaba, akit Isabella-nak neveztek el.

Pár nap múlva hazaengedték őket a kórházból. A kis Isabella mosolygott, és igazi kisangyal volt. A szülei sokáig figyelték őt, amikor esténként aludt. Már akkor tudták, hogy gyönyörű gyerek lesz majd belőle. Azon vitatkoztak, hogy vajon az anyja vörös fürtjeit, vagy az apja barna haját örökli majd. De bárhogy is lesz mindig szeretni fogják a kis csöppséget.

Két héttel azonban a baba a szokásosnál sokkal de sokkal hangosabb volt. Hajnalban Olivia és Matthew átmentek a gyerekszobába. De azóta is sírt. Szinte megállás nélkül. Szegény szülei nem értették mi baja lehet. Mindent kipróbáltak, mindent átgondoltak, vajon miért sír állandóan, hisz még nem történt ilyen.
Olivia úgy döntött kiviszi a kertbe, hátha a friss tavaszi levegő megnyugtatja Isabella-t. De amint kiértek a napfényes fűre a csöpp baba ismét sírásnak eredt. Most még hangosabban mint reggel. A pici karján a bőr csillogott, mintha csillagport szórtak volna rá. Az anya azt hitte képzelődik, gyorsan árnyékba vitte, hogy megnézze nem csak délibáb volt e. Amikor jobban szemügyre vette Isabella-t egy pillanat töredékéig még látta a csillogó bőrét, de utána, mintha ott sem lett volna eltűnt.
A nő kétségbeesetten rohant férjéhez, és elmondta neki mi történt. Matt (Matthew) először nem akarta elhinni amit a felesége mondott. Olivia óvatosan kitette a kislány kezét a napra, így Matt is káthatta a csillogást. Gyorsan visszahúzta gyermeke kezét, aki még minidg sírt. Vissza tették a kiságyába, hátha eltud aludni. De Isabella csak sírt és sírt.
Az éjszaka közepén azonban abbamaradt. Olivia és Matt átmentek lányughoz, hogy megnézzék mi történt. A baba mosolyogva aludt. A szülők csodálkozva figyelték a csöppséget, majd gyönyörködtek egy kicsit a Telihold látványában, aztán ők is nyugovóra tértek.

Amikor már mindenki azt hitte, hogy minden normális lesz, két héttel vagy valahogy úgy, a család még egy ilyen napot átélt. Nem tudták mi lehet ez. Egyre jobban kezdtek aggódni a gyermekükért, így esténként vele maradtak. Addig amíg el nem aludt, ők is ébren voltak. De ezeken az estéken nem sikerült kipihenni magukat. Ugyan a sírás valamikor abba maradt, rettentően fáradtak voltak.
Egyik estén azt vették észre, hogy Isabella mintha tátogna. Mintha beszélne, egyetlen egy hang nélkül.
Ez viszonylag sokszor ismétlődött. Olivia megfigyelte, hogy két hetente egy napon illetve estén történik mindez. Furcsállta, de nem nyilvánított nagy jelentőséget megfigyelésének.
Ezeken a napokon és estéken Olivia és Matt mindig Isabella mellett volt, csak akkor hagyták ott és entek el ők is aludni, mikor gyermekük elaludt.

Újhold & Telihold |Befejezett|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora