2. fejezet

28 3 0
                                    

Egy év telt el. Isabella két hetenti furcsa napjait egyre jobban viselte. Már nem sírt egész állott nap, viszont tagadhatatlan volt a letörtsége és néhai mérge. Olivia és Matt tökéletes szülőként mindig ott voltak a kislányuknak, amikor csak kellett.
Kilenc hónappal ezelőtt, nagy meglepetésként érte a szülőket, hogy Olivia ismént babát várt.
A mai napot a kórházban töltötték. Matt kint volt Isabella-val, azt várva mikor tud bemenni feleségéhez. Majd a csoda újra megtörtént. 2005 Április 16.-án, 14:50 perckor megszületett Isabella öccse, Noah Allen.
Majd ismét pár nam múltán, otthon volt az egész család. Noah úgy viselkedett, mint ahogy azt egy normális baba szokta. Nem sírt annyit, mint amennyit Isabella sírt, és ő is tündéri baba volt. Olivia és Matt igyekeztek mindent megteremteni a két kis csöppségnek, és úgyanúgy szerették őket.


15 év elteltével...

Tekintve, hogy legutóbb Isabella még csak egy éves volt, jelentős időt ugrottunk át. Ugyanis a lány ma már 16 éves, Noah pedig 15. A fiú most kilencedikes a gimiben, Isabella meg fölötte jár egy évvel.
Hát mit is mondjak a kapcsolatukról? Természetesen ez sem felhőtlen, de mégi s azt kell mondjam jó. Előnyükre vált, hogy csak egy év áll közöttük, talán segít abban, hogy jobban megértsék egymást.

Emlékeztek még Isabella furcsa babakori napjaira? Amikor egész nap sírt, és bőre csillogott a napfényben? Azóta sikerült fényt deríteni az igazságra, amit elsőre senki sem akart elhinni. Megakarod tudni, hogy mi is történt Isabella születése napján? Elmondom.
Ha erre emlékeztk bizonyára arra is, hogy aznap este hatalmas nagy Újhold volt. És még mielőtt vége lett volna, Isabella egszületett. De vele együtt megszületett valami más is. A Hold sötét, mégis ragyogóan fényes oldala. Bele született Isabella-ba. Hogy mivel is járt ez az egész? Talán valami agyi probléma? A bőrével van valami? Nem és nem. A Hold ezen sötét mégis fényes oldala erőt adott az akkori kisbabának, ami egész életén át elkíséri. Egyetlen hátránya, hogy a születése napjain nem mehet napfényre, mert elpusztulhat. Megsemmisülhet. A teste apró csillámos porrá fog válni. Szóval ezeket a napokat otthon tölti, majd este, amikor a Hold fénye süt le rá, egy része a lányba költözik, ezzel megakadályozva az elporladást. Isabella és Noah nagymamája mesélte el ezt a történetet, persze senki nem hitte el. Egészen addig ameddig Isabella valami különöet nem csinált a kezével. Amikor kint voltak a kertben, a semmiből vihar keletkezett, vagy elrepült egy villa Olivia mellett. Bár még mindig furcsa volt ez az egész, de mára már mindenki hozzászokott. Vagyis csak a családja, mert tudják, hogy boszorkány.

(Jegyzet akit érdekel:29 egymást követő újhold között 29 nap, 12 óra 44 perc (és 3 másodperc, ha nagyon óvatos vagy). A telihold felezi ezt az időszakot. Ezért az újholdtól a teliholdig 14 nap, 18 óra és 22 perc telik el. - by:google)


2020. Április 9
Ma ünnepeljük Isabella Allen 16. születésnapját. Egy verőfényes csütörtöki nap volt a mai, így Olivia és Matt írt egy levelet az osztályfőnöknek , hogy a lányuk ma nem megy sikolába, családi okok miatt. Isabella a szobájában ült és olvasott. Gyönyörű kék szemeiben, mintha az óceán hullámzott volna. Aranyszőke hajának engedte, hogy a vállára olomjon. Pihenését azonban a telefonja csörgése zavarta meg. Le tette a könyvet és felvette a telefont.

- Nem hiszem el, hogy megint nem vagy itt! Egyszer sem tudlak felköszönteni itt normálisan?? - a vonal tulsó végében Ian Taylor, Isabella legjobb barátja volt. Kilencediktől kezdve voltak barátok.

- Neked is szia. Sajnálom de tudod, hogy nem szeretem a születénapom. - legalábbis s fedősztori ez volt. Hisz senki kívülálló nem tudhatja mi is igazából Isabella.

Újhold & Telihold |Befejezett|Onde histórias criam vida. Descubra agora