• 10 •

576 42 26
                                    

Kaminari Denki

Sanki şimdiye kadarki en rahat uykumdu. Kızgınlık geçirmeme rağmen kiri'nin kıyafetleri işe yaramıştı anlaşılan, mışıl mışıl uyumuşum. Her yer hala nasıl onun gibi kokuyor bir türlü anlamadım ama şikayetçi de değilim, miş gibi be ohh~

Hâlâ gözlerimi açmamıştım çünkü istemiyorum, bir şekilde uykuma geri dönmek istiyorum.
Yerimde biraz kımıldandıktan sonra sarıldığım yastığın neden bu kadar büyük olduğunu düşündüm. Benim bu kadar büyük yastık ya da minderim var mıydı ki la? Her neyse yastık falan tamam da, ben çıplak mıyım lan- dur... LAN.! ne ara üstümü çıkardım lan ben?! Ve evet hala gözlerimi açmadım ama bu sefer uyumak istediğimden değil korktuğumdan... n'oluyo mk tövbe. Evet denki bunun cevabını almak için en iyisi gözlerini aç koçum. Hadi olum yaparsın sen, sen haşin bir omegasın koçum korkmazsın hadi
.

ulan altıma edecem açamıyom gözümü. ay bismillah, açtım gitti.. ay, AY TÖVBE, ANANI AVRADINI HUAAAAAAAAAA! LAN LAN LAN NOLUYO!!

anlık panikle çığlığı basıp kendimi yataktan fırlattım ve kıçım kırıldı.. yataktaki mal da birden hoplayı verdi. dur mk ben hala anlamadım ne sikim dönüyo burda!? ben uzaylı görmüş köylü gibi kiri'ye bakıyordum ki o daha çok utanmış ve panik hali içinde gibiydi. 

yere düşmenin ve gördüklerimin şokuyla kiri'ye bakıp bağırmaya başladım. o da ne yaşadığını anlamamıştı ki çığlık atmaya başladı.

"WAAAAAAAĞAĞAĞAĞAĞĞAAAAAAAAAAAAĞĞĞ!!!!"  "UWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞ!!!!"  "AAĞAĞAĞAĞAĞAĞĞAĞAĞAĞĞAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!"  "KYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAĞĞĞ!!!!"

iki saatlik mağara adamı bağırışmasından sonra tam sakinleştik diyecektik ki yerde bulduğum ilk yastığı osmanlı tokadı yapıştırırcasına suratına fırlattım ve o da yatağın öbür tarafına uçup yere düştü, kafa üstü uçtuğu için yine büyük bir çığlık attı. iyi ki bu duvarlar yalıtkan malzeme, yoksa birileri birbirimizi boğazladığımızı falan sanıp içeri dalacaktı. 

utançtan tümden kıpkırmızı kesilmiştim. en son neler oldu da böyle bir halde uyandığımı bir türlü anlamamıştım. şu an bu halde ne bok yiyeceğimi de bilmiyordum, kesinlikle karşımdakine de soramazdım. elim kolum birbirine dolaştı mk! yerde öylece duran battaniyemi gördüm ve hızla elime aldım. ayağa kalktım kalktım ve olabildiğim en hızlı şekilde yatağın öbür tarafına koştum, kiri'nin kolunu çekip ne olduğunu anlamasına fırsat vermeden yerden kaldırdım ve battaniyeyi her yerine sarıp çekerek kapıya götürdüm, odadan dışarı fırlattım ve kapıyı hızlıca kapadım. 

anlık gelen sorumluluktan kaçmanın verdiği rahatlıkla olduğum yerde kapıya yaslandım derin bir iç çektim. bunlar izuku'nun başını yaktığım için bana tanrının bir cezası olmalıydı. sanki "al amk evladı, gör bak nasılmış!" der gibi... 

tamam hadi kirishima'yı şimdilik kendimden uzaklaştırdım, peki ya sonra? ufff sıçayım ya! ne bok yedim ben dün?

.  .  .

kirishima eijiro

ne yaşandı az önce lan...! az önce kovuldum sanırım. ne sanırımı olum ya kovuldum basbayağı da ne yaptım ki? tamam belki sabah sabah görmek isteyeceği ilk insan değilimdir ama korkudan altıma sıçacaktım yaa. şey, galiba onu taciz ettiğimi düşündü- e ne yapıcam şimdi? ilk bir kimse görmeden odama gidip üstümü giyinsem hiç fena olmayacak..

odama gittim üzerime bir şeyler giyinip bir duş almak için banyoya gittim. duştan sonra kahvaltı için ortak salona döndüm. bugün hafta sonuydu ve hala uyuyanlar vardı, bakubro'yu yemek yerken görünce ben de yanına gittim ve heyecanlı ve ses tonuyla konuşamaya başladım 

" bakugou! günaydın " 
bıkkın bir yüz ifadesiyle baktı ve sakince cevap verdi 
" günaydın. "

beraber kahvaltı ettikten sonra onun odasına gittik ve oyun oynamaya başladık ki bir tuhaflık var, adamımın heyecanı ve agresifliği nereye kaçtı? 

normalde bana sabahları basbas bağırması, oyun oynarken de bir tok küfür savurması lazımken neden ruhu bedeninden alınmış gibi bakıyor? gerçi bakubro bir yana benim de kendimi düşünmem gerek, kaminari'ye bir suçum olmadığını nasıl açıklayacağım ki? hem.. hem, benim ceketimi alan oydu! dur, bir omega da ceketim varsa... BU BANA İLGİ DUYDUĞU ANLAMINA GELİR! yüzüm kıpkırmızı ekrana bakarken düşünmekten aslında hiçbir şey yapmadan oturduğumu fark ettim 
bakugou~ oi, oyun bitti, oi! LAN BOKTAN SAÇLI!

birden yerimden sıçrayıp aynı yüz ifademle bakıp konuşmaya devam ettim
" b-bir şeyler almaya gitmeye ne dersin bro? " 

.  .  .

aldığımız iki kola ve büyük boy cips paketiyle sahil kenarının yakınında bir bankta oturmuş denizi seyrediyorduk ve sessizlik ciddi anlamda sinir bozucuydu. bu herifin bu kadar sakin durması ayrı bir sinir bozucuydu! ne düşünüyordu da bu kadar uçmuştu? 

" hey kanka, noldu sana lan, benim bildiğim bakugou koşurken ortalığı dağıtırdı ama sen konuşmuyorsun bile? "


bana zar zor tahammül edermiş gibi bir bakış attı ve derin bir iç çekerek gözlerini kapattı ve açıp geri konuştu
" biriyle arkadaş olmak için ne yapmam gerek? "

...



ilham gelmiyo amk o-o



• Insıde Me Omega •  𝐛𝐚𝐤𝐮𝐝𝐞𝐤𝐮 ⋯omega verse⋯Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin