•13•

76 7 11
                                    

Kaminari'nin Katsuki'ye haber vermesiyle Katsuki aceleyle çocuğun odasına doğru koşmaya başladı. Kapıya kadar gelmişti, içeriye girmek istiyordu ancak birden aklına içerisinin omega ferenomlarıyla dolu olduğu geldi ve saniyelik bi duraksadı. Sonrasında "sikerler" dedi ve yavaşça odanın kapısını araladı.

Ağır ve baskın omega ferenomları direkt Katsuki'ye etki etmişti ancak bunu umursamamaya çalıştı, pek mümkün olmasa da..
İçeriye girer girmez İzuku ile göz göze gelmişti. Endişeli yüz ifadesini saklamak için bayağı çaba harcıyordu, aynı zamnda da eliyle burnunu kapatıyordu. İzuku her ne kadar içinde büyük bir korku beslese de artık her şeyi boşvermişti.

Deku~ K-kacchan eğer ferenomlar seni rahatsız ediyorsa içeri girmek zorunda deği-

Katsuki~ kapa çeneni inek! Sana sormadım

Deku sözünün kesilmesi ile başını öne doğru eğdi, Katsuki ise tam yani başında ayakta bekliyordu şimdi.

Denki~ şey, ben sizi yalnız bırakayım.

Denki'nin odadan çıkması ile Katsuki kendini İzuku'nun yatağına, hemen İzuku'nun ayak ucuna bıraktı. İkisi de birbirinin yüzüne bakamıyordu. Sessizliği yine kendi önüne bakarak Katsuki bozdu.

Katsuki~ şimdi daha iyi misin?

Ses tonu her zamanki gibi sert ancak daha sessiz ve şefkatliydi. Kaşları çatık bir şekilde karşıdaki duvarı izliyordu.

Deku~ şey, evet.. bir sorun yok.

Katsuki~ sorun yokmuş, tch!

Bir süre yalnızca rahatsız edici bir sessizlik hüküm sürdü, Deku derhal yalnız kalmak istiyordu ama bunu karşısındakine nasıl söyleyeceğini bilemiyordu.

Katsuki~ eee şimdi ne bok yiyeceksin, ha?

Deku~ n-nasıl yani..?

Katsuki bakışlarını İzuku'ya çevirdi. Göz göze geldiklerinde ikisi de irkildi ve hareket dahi edemediler. Deku Katsuki'nin gözlerinin ne kadar şehvetle parıldadığını farketti. Ahh lanet olsun, çocuk ne zamandır omega ferenomu dolu bu odada bekliyordu, İzuku onun ne kadar sesli ve derin derin nefes aldığını farketti. Oldukça çekici ve seksi görünüyordu. İzuku'nun suratı kızardı.

Deku~ Kacchan! Lütfen şimdilik odadan çık, seninle daha sonra konuşabiliriz.

İzuku da Katsuki'den gelen ferenomları hissediyordu. İstemsizce salgılıyordu sarışın.

Birden ayağa kalktı ve bir şey demeden odanın kapısını sertçe çekip gitti. İzuku derin bir iç çekti ve yastığa kafasını gömdü.

Midoriya İzuku

Aaaaahhhhh!!! Lanet lanet lanet lanettt.. gerçekten dediği gibi, şimdi ne bok yiyeceğim? Hâlâ uykum var ve bunun hakkında daha fazla düşünüp canımı sıkmak da istemiyorum.
Ama uyuyamıyorum da şu an! Ahh, onun o inanılmaz çekici alfa ferenomları... Odanın her yerindeydi şimdi ve çiftleşme dürtümü fena halde tetikliyordu. Aletim şişmişti o oradayken bile ve burada halledip ortalığı kirletmek istemiyorum.
Hay sikeyim...

Bir süre kendime gelmeyi bekledikten sonra kalkıp odamın pencerelerini açmıştım. Şu anda gayet normal hissediyordum ancak bunun nereye kadar süreceği meçhuldü. Üzerimi değiştirdim, lavaboya inip elimi yüzümü yıkadım, ayakkabılarımı ayağıma geçirdim ve doktora gitmek üzere yola koyuldum.

...

Hastaneden çıkmıştım ve elimdeki taşımayla bakışıyordum, demek sonum bu olacaktı ha.. doktorun söylediğine göre yüksek dozda uzun zamandır bu kadar ağır ilaçlar kullandığım için bana alerji yapmıştı ve onları bir daha kullanmamam gerekiyordu. Bana düzenli olarak haftada 2 gün kontrol için gelmemi, böylece durumuma göre bana yeni ilaçlar yazacağını söyledi. O zamana kadar ise bu taşımayı kullanmam gerekiyordu.

Yapacak bir şey yoktu, Kacchan öğrendikten sonra geri kalanlar öyle çok da sorun değildi benim için, iş işten geçeli çok olmuştu. Tasmanın düğmesine basıp açtıktan sonra boynuma geçirip kilitledikten sonra yola yurda doğru tekrar yola koyuldum.

Bakugou Katsuki

Salonda telefona bakıp aptal aptal zamanımı harcıyordum, şu gerizekalı ne zaman odasından çıkacak diye kontrol etmeye gitmiştim ki odasında değildi. Haber vermeden nereye kayboldu bu beyinsiz! Tamam kabul amk endişelenmeden edemiyorum çünkü birden bire geberip gidiyordu neredeyse, gayet normal merak etmem.

Derin bir nefes verdim ve mutfağa yönelip bir bardak su içtim. Bardağı tezgaha koydum ve öylece durduğum yerde beklemeye başladım. Ki çok süre geçmeden telefonu gelen bildirimle telefonu açtım.

Mesaj aptal inektendi. Bir konum atmıştı ve oraya gitmemi istiyordu. Tch! Sanki hizmetlisi var gerizekalının. Yurda çok uzak değildi, UA'nin ormanlık bölmesindeydi. Elbette oraya gidecektim, oraya gidecek ve beni o kadar mesafe yürüttüğü için güzel bir hesap soracaktım!

...

Sonunda vardığımda ayakta aylak aylak etrafa bakınan tavşan suratlı bir salak karşımda duruyordu. Bakışlarım boynuna kaymıştı, bu şekilde tam bir omega gibi görünüyordu. Resmen beni, bir alfayı, onu becersin diye çağırmış gibi bir görünümü vardı. Korkmuş, saf, çaresiz ve bir o kadar da çekici. Yüzü ne kadar feminen olsa da vücudu hiç öyle görünmüyordu, aksine sert ve güçlü bir cüssesi vardı. Her haliyle beni tahrik ediyordu ve bu iğrenç! Gerçekten. Birden bire sırf omega diye aptal dürtülerimin bana onu ,seneledir zorbalayıp aşağıladığım ezici, çekici göstermesi iğrenç.

Katsuki~ bana bu kadar yol yürütmüş olmama değecek bir bahanen vardır umarım inek!

İzuku kararlı, cesur ve her şeyden umudu kesmiş bakışlarını karşısındaki alfanın gözlerinin içine dikti.

Deku~ Kacchan, bunca zaman omega olduğumu herkesten sakladım, bunun için oldukça çaba ve zaman sarf ettim. Hepsini de sırf sana benle dalga geçecek başka bir sebep vermemek için yaptım. Ama görüyorsun ki artık bir önemi kalmadı. Bana ne bok yiyeceğimi sormuştun, senden başka kimseden bir çekincem yoktu, yaniii sen öğrendiğine göre herkesin öğrenme zamanı geldi demek ki.

Evet, bunu beklemiyordum. Yani gerçekten bunu beklemiyordum. Benim yüzümden mi? Sırf benim ona bu konuda kötü şeyler söylememem için? Ne kadar ahmakça! Neden böyle bir şey istediği hakkında en ufak bir fikrim yok! Neden yani, onunla dalga geçen tek kişi ben mıydım sanki, sanki tek benden mi tepki alacaktı da özellikle benden saklama çabası içerisine girmişti?

Ona bunu sormak istiyordum ama içimden gelmiyordu amk, hem benim bir şeyi öğrenmek için illaha bu mala sormama gerek mi vardı sanki. Birde sanki çok umrumda olan bir meseleymiş gibi. Tch!

Katsuki~ oi inek! Yürü, markete gidiyoruz. Almak istediklerim var ve sende bana yardım edeceksin.

Önden yürümeye başlamıştım ve arkamdan gelmediğini fark edince hışımla arkamı dönmüş tam sövecektim ki ışıl ışıl parlayan gözlerini görene kadar. Bu aptala ters bir tepki vermemiş olmam onu bu kadar mı mutlu etti? Birden gülümsedi ve arkamdan yürümeye başladı.

Deku~ Tamam Kacchan!

Tch! Gerizekalı...

---

Neredeyse 1 yıl aradan sonra gelen yeni bölümün tadı bir başka olurmuş.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

• Insıde Me Omega •  𝐛𝐚𝐤𝐮𝐝𝐞𝐤𝐮 ⋯omega verse⋯Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin