bakugou katsuki
Sırf bir şeyleri telafi etmek istediğim için şu aptala yardım etmek istedim ama o kaçıp durmaktan ve zamanımı boşa harcamaktan başka bir şey yapmadı, üstüne üstlük o da neydi öyle!?
antrenman sırasında bana saldırırken birden bire ondan çok tatlı bir koku almaya başladım ve ne hikmetse bu beni tamamen baştan çıkarttı ve tüm vücudumun yandığını hissettim, bu da ne demek oluyor şimdi!! üstelik en son sırf onu denemek için yaydığım ferenomlardan etkilendi?!! bu aptal beta mı gerçekten?
lanet olsun kafayı yiyor olmalıyım tabi ki de beta. yıllardır tek bir belirti bile göstermemişken şimdi mi omega ya dönüşüverdi? hah saçmalık! hem all might bir alfa olmasına rağmen ferenomlarımdan rahatsız olmuş görünüyordu o halde aptal deku'da da aynı şekilde olmalıydı. ama o koku..? çilek ya da daha tatlı bir şey gibiydi. parfüm olsa bile beni bu kadar baştan çıkarması saçmalık! belki de sadece görmek istediğimi görüyorumdur...
midoriya izuku
kacchan ayrıldıktan sonra bende yurda dönmüştüm ve gerçekten yorgundum bu yüzden gelir gelmez kendimi yatağıma atmıştım. biraz açtım ama yorgundum da, üstelik biraz duş da almam gerekiyordu. tüm bunları düşünmek bile beni üşendirse de yapmam gereken bir şey daha vardı.
sanırım gidip kacchan'a onu sinirlendirecek ne yaptığımı sormalı ve özür dilemeliydim. bana yardım etmeyi kabul ettikten sonra bile onu kızdırmış olmam beni üzmüştü aslında. bu fırsatı geri tepmeyi hiç istemezdim, bu yüzden onunla konuşmalıydım.
öfleyerek yerimden kalktım ve elime kıyafetlerimi alıp banyoya doğru yürümeye başladım.
. . .
sıcak bir duştan sonra üstümü giyinip tekrar odama yöneldim ve formamı yatağımın üstüne fırlatıp mutfağa indim, gerçekten açtım ki benim tok olduğum bir vakit var mıydı merak ediyorum.
biraz bardak ramen hazırladım ve masaya oturup yemeye başladım ki o sırada içeriye tsuyu-chan girince refleks olarak kafamı o tarafa çevirdim.
tsuyu~ ah midoriya-chan merhaba.
" merhaba asu- tsuyu-chan "
dolaptan bir bardak aldı ve sürahide ki suyu içine doldururken konuştu.
tsuyu~ su içmek için gelirken çok tatlı bir koku geldiğini fark ettim ve mutfağa girince de yoğunlaştı, senden mi geliyor merak ediyorum, giru~.
tsuyu-chan doldurduğu suyu içerken söyledikleriyle birlikte gözlerim ardına kadar açılmıştı, ve tam o zaman fark ettim ferenomlarımı isteksiz saldığımı ve durduramadığımı. lanet olsun ilaçları tam gerektiği gibi içmiştim şimdi ne bu!!
" ş-şey aaa- ben daha yeni banyodan çıktım aslında, yanii.. şampuandan olsa gerek "
bardağı bıraktı ve kapıya doğru yürürken konuştu:
tsuyu~ aah anladım, o zaman görüşürüz giru~
" g-görüşürüz... "
yediğim ramenin hepsini tek dikişte azıma doldurdum ve odama koşmaya başladım. önüme bakmadan koşuyordum bu yüzden şu zamanlar üstümden atamadığım sakarlığımdan kirishima-kun a çarpmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• Insıde Me Omega • 𝐛𝐚𝐤𝐮𝐝𝐞𝐤𝐮 ⋯omega verse⋯
Ficção Geraluzun zaman boyunca özgünlüksüz olduğu için zorbalığa maruz kalmıştı , peki ya üstüne omega olduğu için zorbalık görmek istiyormuydu ? hiç sanmıyorum... omega: izuku alfa: katsuki