-İYİ OKUMALAR DİLERİM..-
**********
1 hafta, içimde gittikçe büyüyen heyecanımla birlikte çabucak geçmişti.
Yarın oyuncularla tanışıp, senaryo üzerinde kısa bir okuma provası yapacağız ve kendimi gün geçtikçe daha çok benimsediğim bu projeye yeterince hazır hissediyorum.
Yarına çabucak geçmek adına bugün biraz dışarıda vakit geçirmek istiyorum. Aynı zamanda halletmem gereken işlerim de var. Zaten bu projeye başlarsam günümün büyük kısmı sette geçecek.Daha fazla vakit kaybetmeden geç kalmamak için hemen üstümü giyinip, anahtarlarımı alıp evden çıktım. Hava güzel olduğu için yürümeyi tercih ettiğim yol, bir süre sonra söz verdiğim saatte yetişemeyeceğim hissiyatı verdiği için hemen bir taksi çevirmek adına gözlerimi yola çevirdim.
Biraz sonra gelen taksiyi durdurup adresi şoföre verdim. Geç kalmak istemiyordum çünkü bu buluşma benim için önemliydi.
Aşağı yukarı yarım saat geçmişti ve sonunda taksiden inmek için hazırdım. Parayı şoföre uzatıp arabadan indim. Buluşmak için sözleştiğimiz kafeye doğru ilerledim. Oradaydı. Her zamanki gibi benden erken gelmişti. Sanırım sevdiğim özelliklerinden biride bu.
"Hoşgeldin sevgilim." deyip beni karşılamak adına ayağa kalktı.
-Hoşbuldum.
Birbirimize sarıldıktan sonra yerlerimize oturduk. Sipariş vermek için garsonu çağırdık. Sonra beklemeye başladık. Beklerken beni dikkatle ve hayranlıkla izlediğini fark ettim.
-Çok bakma gözün kalır.(sırıttım)
Gülerek, "Gözüm hiç gitmiyor ki kalsın. Hep orada." dedi.
Gülümsedim, gülümsedi.
Birkaç dakika sonra siparişlerimiz geldi ve lafa giren ilk Emir oldu.
-Yeni proje için heyecanlı mısın?
- Evet. Yarın okuma provası var.
-Bu yeni partnerini yarın göreceğin anlamına geliyor yani.
-Evet, o anlama geliyor.(gülümsedim.)
-Umarım herşey mükemmel olur. Hiç sorun yaşamazsınız.
-Umarım. Bu işi gerçekten benimsedim ve herşeyin yolunda gitmesini istiyorum.
Elleriyle ellerimi sararak "gidecek" dedi.
(Gülümsedim.)
Sonra içeceklerimizi içerken konuşmaya devam ettik.
Kafeden çıktıktan sonra biraz dolaştık. Hava karardığında arabayla beni eve bıraktı.
Emir bu sene üniversiteye geçtiği gibi ehliyetini aldı. Aramızda 3 yaş var ama gayet iyi anlaşıyoruz. Hatta bazen bana sevgiliden çok dost gibi hissettiriyor. Bazen sevgiliden çok arkadaşa anlatılacak şeyleri önce Emir'e anlattığımda Yıldız'ın kıskandığını bile hatırlıyorum.
Tabi bunun yanında bende onun tüm dertlerini dinleyecek her şeyden öte bir dostluğumuz olduğunu ona hissettiriyor olmanın rahatlığını yaşıyorum.**********
Eve geldiğimde yine tüm yorgunluğumu alıp duşa girdim. Duştan çıkıp saçlarımi kuruttuktan sonra kapanan gözlerime engel olmaya çalışmadan doğruca yatağıma girdim.
'Yarın büyük gün! YARIN OKUMA PROVASI VAR!'
Bu proje için olan heyecanım gerçekten farklı. Beni tüm benliğimle içine çeken "Kardeşlerim" dizisi için oldukça sabırsızlanıyorum. Hatta öyle ki birazdan haykıracak bile olabilirim sevincimi içimde tutamayıp. Bu yüzden hemen gözlerimi kapatıp uyumayı bekledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölesiye Sevgilim
JugendliteraturKendini hiç tanımadığı, bilmediği, uzak hislerin içinde bulan Yazgı; neler yaşadığını, nasıl bu hale geldiğini sorgulamaya başlar.