-İYİ OKUMALAR DİLERİM.-**********
...6 ay önce...
Kapı deliğine soktuğum anahtarı çevirerek kapıyı açtım. Dışarıdan geldiğim için halsiz olan bedenimle kapıyı ittirdim ve içeri girdim.
-Anne ben geldim.
- Yazgı, hoşgeldin kızım. İçeri gel.
"Çok yoruldum." deyip bırakıverdim kendimi koltuğa.
-İyi oldu ama kaç gündür evdesin. Yıldız(en yakın arkadaşım) nasılmış kızım? Neler yaptınız?
-İyi anne, bildiğin gibi. Bir şeyler içtik öyle. Biraz gezdik, geldim.
-İyi bari temiz hava aldın.
-Aynen. Ee bu akşam ne var menüde?
- Bu akşam ďışarıya gidicez abinlerle.
-Aa iyi. O zaman ben üstümü değiştiririm geliyorum.
Odama doğru ilerledim. Telefonumun şarjı azaldığı için çıkana kadar şarja taktım. Dolabının önüne geçtim ve kapaklarını açtım. Gözümde hemen siyah kazağımı ve bej pantolonumu kombinledim. Sonra ikisinide dolaptan çıkarttım ve giyinmeye başladım.
**********
-Hoşgeldiniz, ne alırdınız efendim.
-Menüyü alabilir miyim?
"Tabi, buyrun." deyip menüyü uzatan garsonun elinden menüyü aldım ve göz gezdirmeye başladım.
- Ben köfte patates alabilir miyim lütfen. Yanına da ayran olsun.
-Tabi efendim.
dedikten sonra diğerlerinin de siparişini alıp gitti.O sırada annem lafa girdi.
- Yazgı, aslında bu yemeği sana bir haber vermek için düzenledik.
-Aa ne haberi? Önemli bir haber galiba.
-Dün akşam bir mail aldım. Yeni bir proje için seni düşünmüşler. Biraz konuştuk oluru var gibi. Sende istersen proje detaylarına bir bak.
-Gerçekten mi? Bakayım.
deyip annemin telefonunu aldım ve göz atmaya başladım. Birkaç dakika sonra kafamı telefondan kaldırdım ve anneme baktım.-Anne çok güzel. Ben beğendim ama önizleme senaryosunu da eve gidince okumak istiyorum. Zaten şu aralar okulum da yok. Olabilir bence.
Annem eliyle alkış tuttuktan sonra,
"Süper. Eve gidince okuyup son kararını verirsin kızım."-Olur.
dedikten sonra garson yemeklerimizi getirdi. Yemeklerimizi yemeye başladık. Onlar yemek yemeye bende yemek yerken düşünmeye başladım. Aslında iyi olabilirdi bu sıkıcı geçen birkaç ayın ardından bir projeye katılmak. Zaten yaparken en zevk aldığım şey bu değil mi? Oyunculuk... Hayatımın en büyük parçası. Beni ben yapan değerlerimden en büyüğü. Evet. Yeni bir projeyi istiyorum. Kendimi buna hazır hissediyorum.**********
Eve geldiğimde düşünmek için daha çok fırsatım oldu. Kendimi hazırlayınca senaryoyu okumaya başladım. Bu hikayede yeni bir şey vardı. Çünkü oyunculuk hayatım boyunca ilk defa bir partnerim olacaktı. Bu beni heyecanlandırsa da senaryoyu okumaya devam ettim. Gittikçe beni kendine çeken dramatik öyküsü, senaryonun hepsini hemen bitirme isteği doğurdu. Güzel işlenmiş olan bu dizi, okudukça daha çok hoşuma gitmeye başladı. Saat oldukça ilerlediği için senaryoyu masamın üstüne bırakıp yatağıma girdim. Senaryoda beni oldukça etkileyen ve iç dünyası ile beni kendine bağlamayı başaran "Asiye" karakteri, bu projede bana teklif edilen roldü. Okuduğum andan beri beni etkileyen bu rolü düşünürken göz kapaklarım ağırlaşmaya ve yavaşça kapanmaya başladı. Günün yorgunluğunu üstümden atmak üzere uyuya kaldım..
**********
Başucumda çalmaya başlayan alarmla uykumdan uyandım. Saat 10.00 olmuş. Mutfaktan gelen poğaça kokusuyla yatağımdan sıyrıldım ve banyoya, elimi yıkamaya gittim. Ellerimi yıkadıktan sonra mutfağa yöneldim ve kalkar kalkmaz kokusunu duyduğum poğaçaların olduğu kahvaltı masasına doğru ilerledim. Annem çoktan kalkmış ve bize kahvaltı hazırlamıştı.
-Günaydın kızım.
-Günaydın anne.
-Bugün yeni projeyle ilgili görüşmemiz var. Kahvaltımızı yaptıktan sonra çıkalım.
-Biliyorum, birazdan çıkarız.
dedim ve kahvaltımı yaptıktan sonra hazırlanmaya başladım. Mavi kazağım ve siyah eteğimi üstüme geçirdikten sonra aynanın karşısına geçip saçlarıma baktım. Önce toplamayı düşünsem de bu fikirden hızla uzaklaşıp saçlarımı taradıktan sonra açık bırakıp odadan çıktım. Annem de biraz sonra odasından çıktı ve görüşme için yola koyulduk.
Senaryoyu okumayı bitirmemin üstünden birkaç gün geçti. Şimdi ise ayrıntıları konuşmak için görüşmeye gidiyoruz. Heyecanım giderek artsa da görüşmeyi iyi bir şekilde bitirdik. Dışarıda biraz oyalandıktan sonra akşam oldu ve abim bizi almaya geldi. Eve döndüğümüzde partnerim olan "Doruk" rolünün teklif edildiği Onur isimli oyuncunun kim olduğuna biraz bakmaya başladım. Başta benden yaşça büyük olması sorun olur mu diye düşünmekten kendimi alamasam da her şeyin zamanla oturacağını ve sonunda yoluna gireceğini umdum. Yine yorucu bir günün sonuna yaklaştığımızdan laptopumu kucağıma alarak yatağa geçtim ve bir şeyler izlemeye başladım. İzlerken düşünmeye de başladım. Bu projenin bana getirilerini, bana katacaklarını.. Şimdiden kariyerim için büyük bir adım olacağını hissedebiliyorum. Bu yüzden heyecanım gün geçtikçe arttırıyor. 1 hafta sonra oyuncuların buluştuğu okuma provası olacak. Partnerimi de ilk kez orada göreceğim. Sanırım heyecanımın büyük bir kısmı da bu projeyi canlandırmamda bana eşlik edecek olan kişinin yüzünden. "Onur Seyit Yaran.."
**********
Hikayeye olan ilginiz için teşekkür ederek başlamak istiyorum. Bana sorduğunuz "yeni bölüm ne zaman gelir?" sorusunu bir de buradan cevaplayayım. Ben henüz bir öğrenci olduğum için zaman buldukça yazmaya çalışıyorum. Genel olarak haftada bir, en geç on günde bir atmaya çalışıyorum ve böyle atmaya devam edeceğim. Fakat sınav haftasına girdiğimden dolayı önümüzdeki 2 hafta çok ilgilenemeyeceğim. Sonrasında yine eski tempoda yazmaya çalışacağım. İlginiz ve desteğiniz için teşekkür ederim. Yorumlarınızı bekliyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölesiye Sevgilim
Fiksi RemajaKendini hiç tanımadığı, bilmediği, uzak hislerin içinde bulan Yazgı; neler yaşadığını, nasıl bu hale geldiğini sorgulamaya başlar.