~İYİ OKUMALARR~**********
zzzzzz....zzzzzz....zzz
Elimle uzanıp alarmı kapattıktan sonra gözlerimi yeni bir güne açtım. Yeni ve hareketli bir güne..
Uyku mahrurluğuyla odamın her köşesini incelerken birden neden bu saatte uyandığımı hatırladım. Bugün set çekimlerinin başladığı gün.
Kafama dank eden gerçekle hemen telefonu elime aldım ve saate baktım. Saat 07.05'di. Set saat 10.00'da başlayacaktı.
Yatağımdan sıyrıldığım gibi annemin uyanıp uyanmadığını görmek için mutfağa gittim."Anne, uyanmışsın."
"Uyandım kızım. Gördüğüm kadarıyla sen uyanamamışsın ama.. Hadi hazırlan kahvaltı hazır olmak üzere."
"Sana da günaydın annecim." dedim ve yanağından bir öpücük almak için yanına koştum. Yanina ulaştığımda kocaman kokulu bi öpücük bıraktım yanaklarına.
"Ooh depoyu da fullediğine göre hadi bakalım."
"Bu öpücüğün enerji verdiği tek kişi ben değilim yalnız. Seninde deponun yüklendiğini sırıtmazdan anlayabiliyorum Miraç Hanım.." dedim ve yanağına küçük bir öpücük daha bırakarak odama koştum.
Annemin arkamdan güldüğünü duydum. "Bak dedim sana, senin enerji kaynağın da benim."
"Onaylarsam daha hızlı hazırlanacak mısın? Aksi takdirde ilk iş gününe geç kalmak istemezsin değil mi kızım."
Bir yandan odamı toparlarken anneme cevap vermekten geri kalmadım. "Daha 3 saat var. Ayrıca onaylamana ihtiyacım yok. Senin güneşin benim."
Yakınlardan gelen "Emin misin? Bence olma.." sesiyle irkildim. Bu odamın kapısından başını sarkıtmış dalga geçer bakışlarla beni inceleyen abimden başkası değildi.
"Eminim. Çünkü ben bu evinde enerji kaynağıyım."
"Diyosuuun.."
"Evet, diyoruuuum. Yoksa enerji öpücüğün olmadan o işte kaç gün dayanabilirsin? 5 mi? aaa çok mu söyledim, 3 mü yoksa!!"
"Geç sen dalganı. Hemen hazırlanmassan enerji gerektirecek bir işin de kalmayacak, seni o işe yetiştirecek bir abin de!"
"ha..ha..haaa oturup esprilerine uzun uzun gülmek isterdim ama ben işimi seviyorum canım. Hem bana laf yetiştireceğine önce git saçını başını tara.'çarşamba pazarına' dönmüş."
"Neye dönmüş neye? Öyle içine içine konuşmasana sen ya açık açık söylesene. Neye dönmüş abicim?"
"Boşver, zaten söylesemde düzeltemezsin artık. Düşündüğüm şey mi! Hayır bak sakın! Abiii!" üstüme doğru yürüdüğünü fark ettim. "Abi bak hayır ya geç kalıyorum."
"Onu içine içine konuşmadan önce düşünecektin köfte dudak. Şimdi işin bitti, gel buraya!"
"Abi hayır ya!" diyerek kaçmaya çalıştım ama çabamın boşa olduğunu biliyordum. O an gelmişti.. Kahkahalara boğuldum. "Abi yapma!"
"gıdı gıdı gıdı. Miniğe bak sen büyümüş de abisine kafa tutuyor. Ama hatırlaması gereken bir şey var. Abisi bir gıdık canavarı."
"Hahahahahah abi haha dur ya hahaha"
"hahahaaaa ben enerji toplamak diye buna derim." dedi ve banyoya koştu. Burda kalsa karşılık vereceğimi biliyordu çünkü.
"Bunun elbet rövanşı olacak!" diye bağırdım arkasından. Beni sinir etmek için cevap vermedi. Duymamazlıktan gelse de elbet onu uyandırma görevi bana verilecekti. İntikamımı o zaman alacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölesiye Sevgilim
Teen FictionKendini hiç tanımadığı, bilmediği, uzak hislerin içinde bulan Yazgı; neler yaşadığını, nasıl bu hale geldiğini sorgulamaya başlar.