Part 2- Kar Küresi

315 134 6
                                    

sanırım psikolojim bozuldu 11. Sınıfım artık siktir.


❄️

Yoongi ortalıkta görünmüyordu evin her yerini köşe bucak aramıştı Jungkook, kapısına dahi yaklaşmadığı odasına bile bakmıştı Yoongi'nin. Jimin'i nasıl onunla evde tek bırakmıştı hâlâ şaşırıyordu doğrusu. Ne zaman bir yere gidecek olsa Jimin'i de peşinden sürüklüyordu.

İlk Yardım çantasını alıp hızlı adımlarla odaya gitti.
Odaya girdiğinde yatağında ağzı yarım açık derin uykuya dalmış bir adet Jimin ile karşılaştı.

İlk yardım çantasını çalışma masasının üzerine koydu. Jimin uyanmadan bu yarayı halletmesi daha iyi olacaktı bu yüzden onun uyumasını fırsat bilmişti. Hızlıca elindeki yaraya yüzeyden bir pansuman yaptıktan sonra okul üniformasından kurtulup rahat bir şeyler giyindi. Çıkardığı kıyafetleri ise küçük dolabına gelişigüzel fırlattı. Düzenli biri değildi zaten asla da düzenli olmaya çalışmamıştı.

Ses yapmadan yatağında iki büklüm yatan bedenin yanına geldi. üşüyordu bu yüzden Jungkook'un montuna sıkıca kendini sarmış ısınmaya çalışıyordu küçük beden.

Jungkook sıkıntılı nefes vererek sırtından dürttü Jimin'in çünkü burada uyumaması gerekiyordu yoksa Yoongi bir ton laf söyleyecekti ona. Hiç laflarını dinleyecek halde değildi zaten. Bugün mutfakta onu aşağılaması yetmişti çünkü. Haklıydı hem de sonuna kadar her kelimesi haklıydı. Bu yüzden sesini çıkaramamıştı Jungkook. Kabullenmişti her bir kelimesini.

"Jimin, hadi uyan odana gitmen gerek." Jimin'in küçük bedenini yatakta kendine doğru çevirdi. Gözleri açıktı ama Jungkook'a bakmıyordu göz bebekleri hareket bile etmiyordu. Sadece gözlerinden damla damla yaşlar akıyordu yastığa.

"Neden ağlıyorsun." diye seslendi Jungkook, onun minik bedenini sarsarak. Yine korkutmak istemiyordu bu yüzden temkinli davranmaya çalışıyordu.

"Jungko- ağhhh" dedi eliyle bacağını tutarak.

Jungkook hâlâ ne olduğunu anlamamıştı ta ki eliyle işaret ettiği yeri görene dek. Geceliğine çıkan kanı gördüğünde panik dalgası tüm vücuduna yayılmıştı. Ne oluyordu?

"Jimin sakin ol lütfen, ne oldu anlat yardımcı olayım." dedi hafif pürüzlü çıkan sesiyle. Jimin onun söylediklerini umursamadan hıçkırarak ağlamaya devam ediyordu.

"Cam cebimdeydi, Jungkook Hyung" dedi acıyla ağlamaya devam etti. Jungkook panikten ne yapacağını kestirememişti. Jimin'in acıyla ağladığını gördükçe yüreği sıkışıyordu. Ayrıca kendisine hyung dediği için içinin parçalandığını hissetti büyük olan.

"Neden cebine koyarsın ki camı gerize-" cümlesini tamamlayamamıştı çünkü Jimin'in sesi buna engel olmuştu.

"Acıyor Jungkook" eliyle yüzünü kapattı. Canı çok yanıyor olmalıydı.

"Tamam, pijamanı çıkarmam gerek önce" dedi Jungkook ve ağlayan bedenin suratına baktı izin almadan insanın mahremiyetine bakamazdı sonuçta. Jimin anında başını evet anlamında salladı. Jungkook ondan onayı aldıktan sonra parmaklarını pijamasının iplerine götürdü. Nasıl bir düğüm yapmışsa çözülmüyordu.

Ters Kelepçe ٭ JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin