Seungmin dün gece oturmuş bir sürü hamur işi ve tatlılar yapmıştı. Evindeki portakalları sıkmış termosunun içine doldurmuştu.
İçi pasta börek dolu saklama kaplarını ve termosu büyük bez bir çantaya koydu. Üzerini giyindikten sonra elindeki çantayla yukarı kata çıktı. Kapıyı çaldı.
Açan olmamıştı yine. İçeriye seslendi. Birkaç kez kapıya tıklattı. Hala tek bir ses yoktu. Bu durum için hazırlık yapmıştı. Cebinden yazdığı kağıdı çıkarıp kapıya yapıştırdı.
Ben alt komşunuz Seungmin, beraber piknik yaparız diye düşünmüştüm. Bu apartmanda yeni sayılırım komşularımla tanışmak istedim. Dünkü kurabiyelerden tekrar yaptım. Arka bahçede olacağım. Gelmenizi çok isterim.
Asansöre binip en alt kata indi. Arka bahçeye ince bir örtü serip oturdu. Üst komşusunun gelmesini umarak oturmaya devam etti. Telefonunu çıkarttı biraz daha vakit öldürdü. Yaklaşık 3 saat kadar olduktan sonra bütün umutları bitmişti. Yine de orda kaldı. Beklemeye devam etti.
-
Hyunjin kafasındaki sesleri susturmaya çalışırken merdivenlere yöneldi. Kapısındaki notla bakışmaya devam etmek yerine yanına gitmek istedi.
"Arkadaş edinmeyi haketmiyorsun."
Sanki arkasındaymış gibi gelen sesi görmezden geldi. Sadece pikniğine katılmak istemişti. Son kata geldiğinde kapıyı bir türlü açamadı. Ne kadar iterse itsin açılmıyordu. Yavaş yavaş gözünün önünde beliren bedenlerle hızlıca kapıdan çekildi.
"Gidin lütfen."
Elleriyle kapıdaki şeyleri kovalamaya çalışıyordu. Üzerine gelmeye başladıklarında hızlıca yukarı dairesine çıkmaya başladı. Yaklaşık 3 aydır bunlarla uğraşıyordu artık aklını kaybetmek üzereydi. Alt komşusuna kapıyı açamamasının tam olarak nedeni buydu. Yalnız kalmasını istiyorlardı. Dairesine girdikten sonra telaşla kapıyı kitledi.
Sırtını kapıya dayadı aşağıya doğru kaydı. "Sizi ben öldürmedim. Lütfen gidin artık." Havaya doğru konuştu. En yakın arkadaşlarını bu halde görmek asla istemezdi. Onların gitmesini asla istemezdi.
Haftalardan uyuyamıyor, bir şeyler yiyemiyordu. Sürekli korku hali içinde yaşamak oldukça yorucuydu. Yine asla gerçekleşmeyecek dileklerinden birini diledi. "Umarım tekrar normal bir hayatım olur."
___________________________________________________
İkinci bölüm bum ✊
Yazdıkça atmaya çalışacağım ama ödevlerimi aşırı biriktirdim yani bölümler biraz geç gelebilir😔
Bu ficin sonu için büyük bi final planladım umarım güzel olacak 💃💃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Love With Magic | Hyunmin✅
Fanfictionseme seung galiba? Cadı annesinin hırsları sebebiyle diğer dünyaya açılan gözleri yüzünden her gün yaşadığı acıyı bastırabilecek biri mi? Hayal olmalı, Hyunjin tam olarak bunu diledi. Gerçek olmasını umarak Mpreg Tamamlandı Bu fic tamamen hayal ü...