19

240 15 5
                                    

Selamın aleyküm,

Her geçen gün bir kaç kişi daha fark ediyor kurgumu seviniyorum ulan.

Bir kaç gün daha Fransa'da kalmış sonrasında ise İstanbul'a dönmüştük eskişehire gitmemiştik henüz, kendi evimde vakit geçirmek istiyordum. Annemin evinde. (İlk başta hangi şehirde yaşadıklarını unuttum artık eskişehirdeler :))

Gelir gelmez Eren babanesine Göktuğ annesinin yanına gitmiş ve onlara sürpriz yapmışlardı. Ben ise evimde yan gelip yatıp Kaan ile zaman geçirmiştim, bir kaç kez küçük yaramazlıklar yapmıştık fakat sevişmemize izin vermemiştim. Annemin eviydi burası nasıl yapacaktım?

Deli olduğumu düşünen olmuştu salak olduğumu düşünen olmuştu fakat bunlardan hiç biri değildim, sadece bu ev annemin anılarını taşıyordu ve bu evde yaşayıp ölmüştü o yüzden burada sevişemezdim. O görebilirdi.

Göğüsünde uyuduğum sevgilimi uyandırmamaya dikkat ederek kalkıp banyoya gitmiş soğuk bir duş alıp çıkmıştım, acıktığımı fark ettiğimde aşşağı inip noodle paketini çıkardım, bu evde bir hafta kalacağımız için sadece noodle almıştık doyurucu bir ıvır zıvırdı.

Karnımı doyurduktan sonra telefonumu almaya odama gittim Kaan hala uyuyordu. Yanına ilerleyip yavaşça kucağına oturdum ve yavaşça yüzüne doğru eğildim yavaşça kıpırdanıp kaşlarını çattı sıcak nefesi yüzüme çarpıyor ve onu arzulamama sebep oluyordu. Kafamda canlanan görüntüler ile istemsizce inledim ve Kaanın dudaklarına küçük ama masum olmayan bir öpücük kondurdum, mırıldandı ve uyanmaya başladı.

"Bebeğim.." dedi bir gözünü açarak, bunu yapar ken ise bİr gözünü sımsıkı kapamıştı ışığa alışmaya çalışıyordu.

"Seni çok özledim." dedim dudaklarına bir öpücük daha kondurup boynuna sokuldum kıkırdadı.

"Kaç gündür izin vermiyorsun ki sana dokunmama." dedi gözlerini tamamen açtığı sırada.

"Neden olduğunu biliyorsun." kafasını salladı.

"Beraber duş alalımmı?" dşye sordu gözlerime ihtiyaçla bakarak,kafamı salladım.

"Olur." gülümsedi kucağında benimle beraner kalkyı ve banyoya ilerleri, beni çamaşır makinasının üstüne oturttu ve bacak arama yerleşti.

"Şş burada annen bizi göremez belki hm?" diye sordu kaşlarımı çattım ve hızla kafamı salladım.

"Olmaz Kaan." dedim net bir ses ile.

"Ama ben seni çok özledim. " dedi ve erkekliğini bana bastırdı, ellerimi ensesine koydum ve okşamaya başladım.

"Bende seni ama bilmiyorum işte annem-" sözümü kesti.

"Ulan görmez annen." dedi ve tişörtümü üzerimden çıkartıp kenara fırlatıp boynuma eğildi.

"Dayanamıyorum anlasana."dedi ve erkekliğini sertçe bastırdı bana kısıkça inledim.

"S-seni çok iyi anlıyorum- ahh!" gülümsedi

"O zaman bana izin ver, kollarımın arasında adımı inlemeni özledim." bende özlemiştim duvarlarıma çarpan sertliğini.

"Tamam mı sevgilim?"

"Tamam sevgilim."

Uzun zamandır bölüm atmıyordum bunuda iki dakika yazıp attım

Abi taslağım bile yok siz düşünün üşeniyorum okumak daha eğlenceli

𝙺𝙰𝚁𝙳𝙴𝚂̧ ~𝙶𝚊𝚢Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin