Jungwon sessizliği bozmadan önce bir süre daha el ele tutuştular, ''sunghoon'a itiraf edecek misin?''
''tabii ki hayır. Bu tek taraflı bir aşk'' dedi Jake, elini sıkarak.
Jungwon, "Tam tersi sana hep tatlım der." diye yansıttı.
jake somurttu.
"Demek istediğim, sana her zaman evcil hayvan isimleri takıyor. ve sana abur cubur alır. Bu yüzden onun için özel olmalısın"
"O bize abur cubur alır." jake düzeltti.
"Hayır, sana abur cubur alıyor. Gizli öğle yemeği aperatiflerimiz için aldığı tüm atıştırmalıklar sizin favorileriniz.Ondan sayısız kez bana yokuroto almasını istedim ve o asla...Ta ki sen ona sorana kadar."
Jungwon devam etti, "Ve artistik buz pateni yarışmalarına gitmeden önce bana ne dedi biliyor musun?"
"Ne?"
"Seni özlediğini."
Su jake'in burnundan fışkırdı. Nasıl da-
Dizlerini kendine doğru çekti ve sırıttı. "Bunu düşünürüm."
...
Ertesi sabah jake okul koridorunda sınıfa kadar yürürken gordüğü herşeyi kafasına not etti.
Popüler kızlar bir köşede toplanmıştı ve bir grup erkek ıslık çalıyordu.
"Neler oluyor?" hwa young'a sordu.
"Okul kraliçelerinden biri aşkını itiraf etti"
Jake nefes nefese kaldı, "İtiraf mı ettiler? Onlar tanrıça değil mi? Soğuk kalpsiz reddedenlerden mi?"
jake kalabalığa doğru itildi ve elinde ucuz kış çiçekleri buketi olan sarışın bir başlı kız gördü.
kıvrımları ve esneyen göğsüyle herkesin rüya kız arkadaşıydı. Bütün çocuklar onun üzerine salyalarını akıttı.
Ve hislerini itiraf ediyordu.
hiç olmaması gereken park sunghoon'a.
Jake, uzun boylu sunghoon'u karşısında görünce dondu kaldı. koridorlarda sunghoon'nun derin sesi duyuldu, "Üzgünüm soya, ben başka birini seviyorum."
Jake yavaşça başını yere eğdi ve uzağa doğru yürümeye başladı.
Ben bir aptalım! Bir de açılacağım diye düşünüyordum. O şimdiden başka birisini seviyor bile.
-Sunnoo'nun mükemmel gözlerini fark ettiniz mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Butterflies, Jakehoon
Romance''Seninle birlikteyken midemin dibinde kelebekler var, sunghoon.'' jake usulca mırıldandı. sunghoon x jake wiihoonps 2021 NOT: ilk 12 bölüm @eenhypen hesabındaki kitabın çevirisidir fakat yazar aktif olmadığı için kendim devam ettirdim.