2. sınıf C bölümünün arkasında koltuğuna oturduğu sırada park sunghoon'u on beş çift göz takip etti.
Park Sunghoon, Seul'deki Chungdam Lisesi'nin yeni transfer öğrencisiydi. Ve oğlum, çok güzeldi! göze çarpıyordu. Uzun boylu ve zayıftı.
"Yakışıklı değil mi?" dedi bir kız.
"3.sınıftan heeseung oppa'nın yakışıklı olduğunu düşünüyorum" diye fısıldadı.
"her neyse, astro'dan eunwoo hala benim kocam," dedi hwa-young adında, patlama ve gümüş çerçeveli gözlüklü bir kız yüksek sesle. kızlar ona güldüler.
sunghoon bakışları kabul etmiyor gibiydi; gizlice sınıfın arkasına doğru ilerledi, masasına düştü ve hemen kulaklıklarını çıkardı. yanında oturan kız flört etmeye çalıştı. ama hepsi boşuna oldu.
park sunghoon ilgilenmedi.
yeni öğrenci, gözleri sınıfta dolaşırken kulaklıklarını yavaşça delinmiş kulaklarına soktu. sınıf öğretmeninin katılım için gelmesine dokuz dakika kaldı. bu yüzden öğrencileri yavaş yavaş analiz etmek için zaman ayırdı. Kızların hepsi aynıydı, alnlarına kıvrılmış patlamalar, yüzleri hayalet gibi beyaza boyanmış, boyunlarından on ton daha açık ve sohbet ederken parlak kırmızı dudaklar hareket ediyordu.
İlginç bir şey yok.
oğlanlara doğru baktı; hepsi Sandalyeler yerine masalarına oturdu. hava atmaya falan mı çalışıyorlar? gözleri sınıfın etrafında dolaşırken, bakışlarını öndeki başka bir çocukla kilitledi.
işte bu çocuk ilginç!
çocuğun isim etiketine baktı. jake shim yazıyor. çocuğun kulak memelerine uzun Haçlar sarkıyordu ve yumuşak pembe bir dudak dudaklarını süslüyordu.
bakış Yarışması yaklaşık 20 saniye devam etti. jake uzağa bakmayı reddedince, sunghoon yavaşça sırıttı ve başını indirdi.
ne kadar da sevimli!
düzenleme: neden 2. sınıfta oldukları konusunda kafanız karıştıysa ve çocuk olup olmadıklarını merak ediyorsanız...Hayır. 2. sınıf, Güney Kore'deki liseye eşdeğerdir. yani 16/17 yaş civarında
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Butterflies, Jakehoon
Romance''Seninle birlikteyken midemin dibinde kelebekler var, sunghoon.'' jake usulca mırıldandı. sunghoon x jake wiihoonps 2021 NOT: ilk 12 bölüm @eenhypen hesabındaki kitabın çevirisidir fakat yazar aktif olmadığı için kendim devam ettirdim.