Aşk aylarca gözünün önünde erir neden mi ?
-çünkü seni güneşi sanmıştır..
#aylatna
Aşk bazen Erimek tir buz olupta güneş gördüğün zaman. .....
#aylatna
Romantik olunca edebiyat yapma diyen sevgilim ben edebiyat yapmıyorum ki kalbim susmuyor .......
#aylatna
Madem seviyorsun haykirsana ozaman yüreğine dinsiin artık acısı. ...
#aylatna
Bazen güneş olmak istersin dünyan etrafında dönsün diye....
#aylatna
Mesafeler aşkı öldürecekse neden uzun yola çıkıyoruz ki cennete gitmek için.....
#aylatna
Aşık olmak istiyorsan rüzgarı bekle umarım o seni hayal ettiğin kişiye savurur..
#aylatna
İlham Perileri yanında diyorlar yazarken haklısınız meleğim kalbimden hiç çıkmıyor ki...
#aylatna
Sen benim geleceğim ol geçmişe inan doya doya sarılalim.....
#aylatna
Dünya bir daha gelsem sevgilim arar bulurum seni severim diyorlar ya benim aramama gerek yok nereye baksam sen varsın sevdigim...
#aylatna
Gözlerine bakınca kendimi kaybediyorum meleğim cennette buluyorum kendimi...
#aylatna
Aşk bazen uykuya dalmak gibidir sevdiğin rüyanda olsunda......
#aylatna
İnsanlar Hatta kendi hayatlarından o kadar ümidi kesmişler ki artık kimsenin kimseyi sevdiğini bile söylüyorlar oysa kimse seni gördüğüm ilk andan beri ne düşündüğümü bilmiyor...
#aylatna
Hayat bazen en ağır yük olur en güçlü halterci bile olsan tasiyanazsin aşkta böyledir......
#aylatna
Sevdiğini görünce kalbin kuş gibi uyuyorsa işte ozaman anlarsın birtek onun için atacağıni .......
#aylatna
Aşk bazen öyle bir savurur ki seni en güçlü gemi olsan bile duramazsin karşısında....
#aylatna
Şöyle aşk vedalasmak asıl kalana mi yoksa gidene mi koyar... ozaman anlarsın.... diyorlar sen adam gibi sen giderse o düşünsün....
#aylatna
Şöyle yağmurun altında sevdiğini düşünüp kahve içmek aşk nelere kadirsin. ...
#aylatna
Yağmurun gözlerimden aktığı kadar seviyorum seni böyle Sırıksiklam her bir damlasında mutluluk var.....
#aylatna
Soğuktan üşürken sen böyle güneşin olup seni ısıtmak istiyorum sevdiğim.....
#aylatna
Sen sevmeyi bil de aşk gelir elbet seni bulur sözüm aşk isteyenlere....
#aylatna
Sen benim kalbimin tek aşkısin Yüreğimin tek sevdalısı.....
#aylatna
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Popüler Kitap Tanıtımları
Подростковая литератураYazarlarımıza bizden küçük bir yardım küçük bile olsa Wattpad okunan ve en güzel kitapların kısa bir tanıtımı...