bölüm-4

26 1 0
                                    

"hadi acele et!" Zaten fazlasıyla geç kalmıştık birde billie uyuşuk adımlarla bana yetişmeye çalışıyordu. Kafeye vardığımızda Dalton'ın umutsuzca bizi beklediğini gördüm. "hey Dalton!" Diye seslendim. Bizi görür görmez yüzünde çiçekler açmaya başladı.
Hızla yanına oturduk, bir süre sonra garson yanımıza geldi ve bizde bir kaç sipariş verdikten sonra kahvelerimizi de getirdikten sonra Dalton hikâyenin geri kalanını anlatması için billie'ye seslendi. Billie dalmış bir haldeyken Dalton'in seslenişi ile kendine geldi ve nefes alıp konuşmaya başladı.

"Tentacion ile okul çıkışı, parklara gidiyor ve orada zaman geçiriyorduk. Her geçen gün biraz daha beter bir hale bürünüyordu ve bu benide kötü yönden etkiliyordu, onu bu şekilde görmek beni parçalara ayırmak kadar kötü birşeydi. Neyse. Beni güldürmek için oda gülmeye güç sarf ediyordu ama başarılı olduğu söylenemezdi, hala yıkıktı. Ve bir süre sessizlik oldu. Sessizliği bozan tentacion olmuştu bana dedi ki 'sen montsechia çiçeğini bilir misin?" Kafamı olumsuz anlamda salladım ve konuşması için onu bekledim, yüzü hafif ama bu sefer içten bir şekilde gülümsüyordu. 'dïnyanın ilk çiçeği... O çiçek sensin aslında' anlamadığımı belli edercesine ona bakıyordum. 'sende benim kalbimde ilksin billie.. ben ilk defa bir şeyler hissettim, ilk defa bu kadar çok yakın oldum bir şeye, ve sen benim kalbime çoktan köklerini saldın.' ikimizin de gözleri dolmuştu.

_

Akşama doğru bir vakitte onun evine gittik ve tekrar sarmaş dolaş yatakta kıvrıldık. Ona iyi gelmek istiyordum ama dediğinde haklı çıkmıştı, onu mutlu edemiyordum. Başarısız olmuştum ve o dediği şeyi yapmıştı. Beni üzüyordu. Dudağına minik bir öpücük kondurdum ve bana bakmasını sağladım. 'hala söylemeyecek misin?' anlamadığını her halinden belli ediyordu. 'neden bu haldesin?' iç çekti ve gözlerini benden kaçırdı, hala söylememekte ısrarlı gibiydi. 'zamanı geldiğinde' dedi ve konuyu kestirip attı. Tamam dedim ve yine tamam. Uyandığımda saat gece iki buçuk gibi birşeydi ve onu yanımda bulamadım, korkudan her yerim tir tir titriyordu, hızla odaları talan etmeye başladım ama bulamadım. Aklıma kötü düşüncelerden başka birşey gelmiyordu ve bir ses duydum. Bu banyodan geliyordu. Hızla oraya doğru yöneldim ve içeri daldım. Tentacion yine soğuk suyun içinde uzanmış ağlıyordu. Ona seslendim, korkmuş olması gerek hızlıca kafasını bana yöneltti. Ona doğru yürüdüm ve hiç aldırmadan soğuk suyun içine, şefkat dolu kolları arasına bıraktım kendimi. 'lütfen kendine birşey yaptığını söyleme' dedim. O ise kafasıyla hayır nidasında salladı. Derince bir nefes aldım ve ona daha da sıkı sarıldım. 'seni seviyorum' dedim. Yüzünde hafif bir tebessüm oluştu. 'bende' dedi. Bir süre böyle zaman geçirdik ve sabaha yakın küvetten çıkıp tekrar üstümüzü değiştirip sıcak yatağa sarmaş dolaş attık birbirimizi. "

Montsechia/Xxxtentacion Billie EilishHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin