bölüm-3

30 1 0
                                    

Billie ve ben Dalton'ı görmeye gittiğimizde bizden erken çıkmış bir şekilde koltuğunda oturuyor dergi okuyordu. Kapıyı tıklatıp yavaşça içeri girdik ve karşısına geçtik. "Dalton bu billie, billie buda doktorum Dalton"  

Dalton elini billie'ye uzattı ve sıktı. Meraklı gözlerle hikayenin geri kalanını merak ettiğini çok belli ediyordu. Billie'yi dürttükten sonra billie düşüncelerini atıp konuşmaya başladı. "siz hiç montsechia diye birşey duydunuz mu? Bana o demişti, dünyanın ilk çiçeği.. bana dedi ki ' sen benim montsechia'msın. İlkimsin, kalbimde açan ilk çiçeksin' demişti. Bir gün okulda birşey duydum, tentacion'un okulu bıraktığı ile ilgili dedikodular heryerde karşıma çıkıyordu. O kadar çok korkmuştum ki, bana birşey demeden gitmesini istemiyordum. Okul biter bitmez kimseyi beklemeden hızla evine doğru koştum, kapıyı öyle bir çaldım ki bir an kırdım sandım, kapı açıldığında hızla onun boynuna atladım ve kokusunu içime çektim. O ise öylece duruyordu, kollarımı ondan cektigimda tüm sinirimle ona bağırdım. 'neden bana birşey demedin!? Neden gittin!?' sorularıma sakinlikle cevap verdi. 'gitmek istedim ve sana açıklama yapmak zorunda değilim' dedi. Canım o kadar çok yanmıştı ki, o zor biriydi, duyguları kurumuştu. Hayatta ne yaşamıştı da bu hale gelmişti hala anlamış değilim. Daha fazla dayanamadım ve yere çöktüm, hıçkırıklar içinde tüm şiddetimle ağlamaya başladım, zamanla oda yere dibime çöktü ve elleriyle saçımı okşamaya başladı. Ve dedi ki 'seni seversem canın yanacak diye korkuyorum' dedi. O an anladım ki oda beni seviyordu, gözlerimdeki tuzlu yaşları silip şaşkın gözlerle ona baktım. Hafif gülümsemişti. 'seni seviyorum' farkında olmadan bunları demiştim ki ikimizde şaşırmıştık. Tentacion bana hala neden canının yandığı ile ilgili birşey dememişti, sadece dediği tek şey zamana ihtiyacım var..  Zaman böyle akıp gidiyordu ve ben onu her gün yıkık bir şekilde gördüğümde ondan beş beter oluyordum. İkimizde birbirimizi kısır döngünün içine atıyorduk ama farkında değildik. Bir gece Ariana bizde yatılı kaldığı o gün tam uyuyacakken telefonuma bir mesajın geldiğini gördüm. Gelen mesaj tentacion'dan dı şöyle yazıyordu. 'lütfen acele et'. Gözlerim fal taşı gibi açılmıştı, kendisine zarar vereceğinden o kadar korkmuştum ki her yanım titriyordu, Ariana'nın uyanmasını bile düşünmeden hızla yataktan kalktım ve kapıyı da çarpıp evden hızla uzaklaştım. Normalde asla gece karanlıkta dışarı çıkmam ama konu oydu.. evine geldiğimde kapıyı kolaylıkla açıp onu evin her köşesinde aradım. Bakmadığım tek yer olan banyo kalmıştı, ışığı sonuna kadar açıktı, kapısı Aralık'tı, kapıyı açtım ve içeri girdim. Hava soğuktu ve o küvetin içindeki soğuk suyun içinde oturuyordu, bileklerine baktığımda her yerini kestiğini farkettim. Gözleri ağlamaktan harap olmuştu. "

Billie duraksadı ve bir süre nefes aldı, söyleyeceği şeyler onunda boğazına oturmuştu. Dalton onu böyle görünce su uzattı ve "hey, istersen biraz dinlen yarında devam ederiz"  dedi.

Billie suyunu içtikten sonra "hayır Dr. Dalton devam edebilirim" dedi ve kaldığı yerden devam etti.

"Bileğinden akan kanları, soğuk suyla karışırken o bana sadece bakıyor ve gülümsüyordu. O an aklımı kaybetmekten'de korkar olmuştum. Bir çırpıda yanında bittim ve küvetteki kanlı suyu temizledim  onu oradan çıkarttım. Bilekleri mos mor olmuştu. Odasına gidip bir kaç kıyafet aldım ve üzerindeki ıslak kıyafetleri çıkartıp, kuru kıyafetlerini giydirdim. Ve sonra çekmeceleri kurcaladıktan sonra bulduğum yara bantlarıyla bileklerine yapıştırdım. Odasına geçtik ve onu sıcak yatağına yatırdım. Yanına sokuldum ve ona sımsıkı sarıldım, kendimi ait hissettiğim o kolları yok mu? Hala özlüyorum.

" Dalton söze atladı. "peki sonra"

"Sonra ne mi oldu, onun ağzından duymak istemediğim şeyler duydum. Bana dedi ki 'benim için yaşa.. daha fazla gücüm kalmadı, her gün savaş veremem beni anlıyor musun? Bana söz ver. Benim için yaşayacaksın" hayatımdan nefret ediyordum, aşık olmamdan nefret ediyordum ama yapacak birşey yoktu. Söz verdim. Onun için yaşayacaktım. 've eğer gidersem benim için üzülme. ' tamam dedim ve onunla beraber tatlı, derin bir uyku çektim. "

Billie'nin sözünü kesen şey çalan zildi. Dalton'a veda ettikten sonra evimize gittik. Eve geldiğimizde ise Dalton bir mesaj atmıştı.

Dalton
Hey ari, bu anlattıkları şeyler beni o kadar çok etkiledi ki, sevdiğimiz insanların kıymetini bilmemiz için bize bir ders. Yarın ki ders için xxx kafede buluşalım mı?

Şimdi neden bunu demişti anlamıyorum ama kafede buluşma fikri bizim için uygun bir fikirdi.

Ariana
Bizim için uygun.

Montsechia/Xxxtentacion Billie EilishHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin