❦ 𝐂𝐚𝐩𝐢𝐭𝐨𝐥𝐮𝐥 3 ❦

65 7 1
                                    

Blondul se trezi mofturos, închizând pentru a treia oară alarma, dând într-o parte pătura de pe el

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Blondul se trezi mofturos, închizând pentru a treia oară alarma, dând într-o parte pătura de pe el. Se ridică în picioare căutând cu privirea telecomanda televizorului aprinzându-l după câteva secunde. Se așeză pe marginea patului, căutând ceva interesant, dându-se bătut după câteva minute decizând să asculte muzică.

Fredona ușor melodiile în timp ce își dădea hainele jos, intrând în cabina de duș. Dădu drumul apei, gemând încet când pielea lui făcuse contact cu apa caldă. Ieși după mai bine de jumătate de oră, înfășurând un prosop după talie.

Se îmbrăcă în ceva lejer, coborând leneș scările, îndreptându-se spre bucătărie auzind din ce în ce mai mult zgomot cu cât se apropia.

Intră, nesalutându-i pe cei trei, așezându-se lângă brunet, începând să mănânce. "Jungkook spunea că vrea să viziteze locurile dimprejur." începu doamna Park, zâmbindu-i fiului ei, uitându-se cu drag la cel mic. Acesta își ridică privirea din farfurie, îndreptându-și privirea spre mama sa, uitându-se neinteresant. "Așa. Și?" întrebă, vrând să mănânce din nou. "Ai putea să mergi cu el. Tu cunoști bine locurile din jur." continuă aceasta. "Nu pot." răspunse, întinzând mâna după piper. "Și de ce mă rog? întrebă de data aceasta tatăl său. Jimin stătu câteva secunde pe gânduri până să răspundă. "Mă văd cu Taehyung."

"Perfect! Așa poate să își facă și prieteni." zise bucuroasă femeia, Jimin uitându-se la ea, văzându-i zâmbetul dulce pe chip alegând să tacă din gură. Dacă asta o făcea fericită atunci asta va face.

Termină de mâncat, ridicându-se de la masă mergând în camera lui bombănind câteva înjurături când își aduse aminte că trebuie să-l scoată pe noul băiat la plimbare, auzindu-și după câteva minute părinții luându-și la revedere, neobosindu-se să răspundă, luându-și laptopul căutând un film bun.

Trecuseră multe ore de atunci, Jimin stând în patul său prins într-un nou serial. Își dădu ochii peste cap când auzi câteva bătăi în ușă, punând laptopul deoparte ridicându-se.

"Ce?" zise plictisit, strâmbându-se când văzu fața băiatului.
"Cred că trebuia să ieșim." zise Jungkook cu un mic zâmbet. "Ești prost?" vorbise acesta puțin iritat, brunetul nu înțelegând la ce se refera. "Eu o să ies cu prietenii mei, tu poți să faci ce vrei atâta timp cât nu mă deranjezi." termină de zis, închizându-i ușa în nas uitându-se la ceasul telefonului observând că era timpul să se pregătească. Îi trimise un mesaj amicului său Taehyung spunându-i să fie la el într-o oră, aruncând celularul pe pat. Se dezbracă de haine intrând în cabina de duș, dând drumul apei, după câteva secunde geamurile începând să se aburească.

Ieșise într-un prosop înfășurat în jurul taliei, câteva picături de apă curgându-i din păr, ducându-se la șifonier sprijinindu-se de ușă, gândindu-se ce să poarte. Luă o cămașă neagră din mătase de pe umeraș, uitându-se câteva secunde la ea, așezând-o pe pat împreună cu o pereche de blugi de aceeași culoare din piele, puțin rupți în genuchi. Își dădu jos prosopul, luând o pereche de boxeri, îmbrăcându-se cu hainele pe care le alese, încercând să nu le șifoneze prea tare. Termină de încheiat ultimul nasture de la cămașă, auzind pentru a doua oară o băiate în ușă, fiind sigur că era brunetul. "Ce vrei?" zise în timp ce deschise ușa dând de un  castaniu zâmbăreț. "Au. Așa îți întâmpini prietenul?" vorbise, ducându-și inima spre inimă, prefăcându-se rănit. "Scuze. Intră." spuse, dându-se din pragul ușii făcându-i loc băiatului. Taehyung se așezase pe pat, făcându-se confortabil, în timp ce Jimin își usca și aranja părul în oglindă.

❦ 𝐔𝐥𝐭𝐢𝐦𝐚 𝐳𝐚𝐩𝐚𝐝𝐚 | 𝐣𝐣𝐤 𝐱 𝐩𝐣𝐦 ❦Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum