❦ 𝐂𝐚𝐩𝐢𝐭𝐨𝐥𝐮𝐥 4 ❦

54 6 3
                                    

"Bună dimineața!" zâmbi Jungkook salutându-l pe blond, imediat cum acesta intră în bucătărie

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

"Bună dimineața!" zâmbi Jungkook salutându-l pe blond, imediat cum acesta intră în bucătărie.

Trecuse aproape patru săptămâni de când brunetul se mutase la familia Park, iar Jimin era din ce în ce mai enervat de apariția acestuia. Nu îl suporta din mai multe motive.

1. Nu știa de ce s-a mutat la ei;
2. Nu știa cu ce se ocupă;
3. Nu știa de unde vine (sau poate aflase, dar nu a băgat de seamă), dar putea jura că nu e din Busan;
4. Ura atât de tare cum mușchii aproape îi ieșeau din cămașă și arăta atât de bine ; ducându-se la gândul de acum câteva zile

Cu 2 săptămâni în urmă

Jimin se pregătea să iasă din nou în oraș. De data asta fără băutură. Doar el, Taehyung și poate un băiat drăguț pe lângă unde avea să-și satisfacă nevoile. Coborâse treptele, încheindu-și ceasul la mână, fără să-l vadă pe brunet venind înspre el . Își ridică capul din podea, dând de doi umeri lați, acoperiți cu un material negru. Își coborî privirea, uitându-se foarte insistent la mușchii băiatului. Aproape era invidios că nu putea face sport. Se uită și mai în jos, înjurând că bluza avea mâneci, dar fericit că era prinsă până la coate, putând vedea numeroase tatuaje.

"Îți plac?" întrebă Jungkook, Jimin uitându-se imediat la el observând rânjetul de pe fața lui, obrajii blondului luând instant o culoare roșiatică.

"Nu te umfla în pene." răspunse, întorcându-i spatele, urcând înapoi treptele.

"De ce ai urcat, prostule?! Trebuie să pleci!" își zise în minte, imediat cum închise ușa.

Prezent

Jimin se așezase la masă, după ce își luase plictisit un bol punând cerealele și laptele, adăugând două lingurițe de zahăr. Amestecă tăcut în bol, uitându-se din când în când la Jungkook, analizându-l din cap până în picioare. Purta o pereche de pantaloni de trening gri împreună cu un tricou larg negru. Se uită cum și acesta voia să se așeze la masă, trăgând scaunul și putea jura că nu mai văzuse pe nimeni care să mute un scaun atât de sexy, se uită cum se așezase, uitându-se la venele sale de pe mâini, se uită la felul cum mânca și cum se încruntă când mesteca, se uită și în ochii lui, acei ochi mari și rotunzi.

Stai... Ceva e greșit aici...

Își mării ochii când își dădu seama că Jungkook se uită acum la el.

"Ce vrei?" întrebă, uitându-se acum la mâncarea sa.

Jungkook își ridică o sprânceană, "Cred că eu ar trebui să întreb asta. Oricum, mama ta a zis să-"

"Bună Taehyung!" Jimin răspunse la telefon, răsuflând ușurat, ridicându-se de la masă, uitând de mâncarea sa.

°
°
°
°
°

❦ 𝐔𝐥𝐭𝐢𝐦𝐚 𝐳𝐚𝐩𝐚𝐝𝐚 | 𝐣𝐣𝐤 𝐱 𝐩𝐣𝐦 ❦Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum