♡♡ 'Bir vampirin aşkı doğuyor' ♡♡

92 44 179
                                    

Başlamadan önce ufak bir hatırlatma !!
'Bunlar sadece teoriden ibarettir.'

~~~~~~Başlama Tarihinizi Girin~~~~~~

(Sabahın erken saatlerinde şatoda)

-"Ne demek bir insandan hoşlanıyorum!?"

Kral, Eugene'nin son dediği şeyden sonra resmen köpürüyordu. Oğlunun evleneceği kişiyi bile seçmişken o gitmiş ve bir insan bulmuştu. Başka biriyi sevmesi belki o kadarda sorun değildi. Fakat bir insandan hoşlanması kraliyet ailesinin adını kirletebilirdi. Bu yasaları çiğnemekti... Kendi koydukları yasaları.

-"Geçen güne kadar sen demiyor muydun aşkın sınırları yok, herkes herkesi sevebilir diye?"

-"Dedim. Dedim ama bunu senin yapman gerekmiyordu. Ayrıca sen bir insandan bahsediyorsun."

-"Ne o, adın zarar görür diye mi korktun!?"

-"Eugene Sallengster! Haddini bil. Atın bunu zindana!"

Şövalyeler Eugene'nin koluna girip onu resmen kraliyet odasından sürükleyerek çıkardılar. En aşağıda bulunan zindanlara götürüp en sondaki zindanın içine attılar. Eugene yerden kalkıp üzerindeki tozları silkeledi. Parmaklıkların önüne gidip diğer taraftaki vampirlere bakmaya başladı. Buradaki vampirlerin hepsi halka zarar vermiş daha doğrusu bir çok katliam yaparak birbirlerini öldürmüş olanlardı.

Kendisine bakılmasından rahatsız olan bir vampir zindanından bağırdı.

-"Ne demeye bizi seyrediyorsun? Gidip bir işle uğraşsana pis mahluk!!"

Ağzımı açmama kalmadan önünde beni getiren şövalyelerden biri belirdi.

-"Haddini aşma genç efendimize karşı."

-"nE! Genç efendi o mu?"

Bir başka biri iki zindan öteden lafa girdi.

-"Genç efendinin burada ne işi var?"

Şövalye sinirli bir ses tonuyla konuştu.

-"Ne işi varsa var. Size ne bundan." Herkes kendi işine geri dönsün.

Ortalık sessizleşirken hâlâ benimle ilgili fısıltılar duyuyordum ama bunlar umurumda değildi.

Aklımda sadece o insan vardı. Tek görüşte beni etkilemeyi başaran o insan... Aslında o beni görmemişti. Sadece ben onu görmüştüm görünmezliğimi kullanarak. Çünkü eğer bir insan vampir olduğumuzu anlarsa bu onların dünyalarında kargaşaya neden olurdu. Ayrıca bazı aç gözlü insanların batıl inançları yüzünden de öldürülürdük.

Aradan kaç saat geçti bilmezken parmaklıkların önünde ortanca abim belirdi.

-"Yine ne halt yedin Eugene?"

-"Hiç bir şey... Sadece... Babama bir insandan hoşlandığımı söyledim",
dedim alçak sesle.

-"Ne ne ne ne! Ne söyledim dedin?"

-"Cale abi bağırmasana."

-"Dediğin şey doğru mu? Gerçektende yaptın mı öyle bir halt?"

Usulca kafamı salladığımda bir kahkaha attı.

-"Seni zindana attırmasana şaşırmamalı. Hadi kalk, çıkarıyorum seni."

Kapıyı açtığında gerneştim.

-"Her yerim tutulmuş bu lanet yerde..."

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

-"Efendim?"

Küçük AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin