Αλκινόη
- Αγάπη μου πρέπει να κάνεις σεξ επειγόντως!
Πέταξε η Σία η κολλητή μου, αφιλτράριστα, αδιάκριτα και τελείως απαθώς, σα να μιλούσαμε για τον καιρό. Θα ήμουν ανεπηρέαστη αν πετούσε τα λόγια της ψιθυριστά, αλλά όχι. Πάντα μιλούσε στον ίδιο, δυνατό τόνο, λες και είμαστε οι δυο μας και δε σταμάτησε μόλις όλο το μαγαζί να μιλά και να στρέφει το βλέμμα του πάνω μας, με περισσότερο ενδιαφέρον απ' όσο θα ήθελα να δείξει ο κόσμος, μόλις άκουσε το καυτό θέμα της συζήτησής μας.
Πίεσα τον εαυτό μου να μη βήξω καθώς το κρασί κατάλαβα ότι κατέβηκε σε λάθος δίοδο ακούγοντας τη βόμβα που πέταξε η Σία, μα ένιωθα ότι θα έσκαγα.
Γέμισα γρήγορα ένα ποτήρι νερό και το κατέβασα σε δύο γουλιές για να διώξω το κάψιμο που κάθισε στον λαιμό μου.Πότε θα μάθει επιτέλους η Σία την έννοια της λέξης "διάκριση;"
Μα τί ρωτάω; Πιθανότατα ποτέ.
Έφερα το χέρι μου στο πρόσωπο, κρύβοντάς με από το πλήθος των θαμώνων, κατέπνιξα την ξαφνική επιθυμία μου να θέλω να χωθώ κάτω απ' το τραπέζι γιατί τότε είναι που θα καταλάβουν όλοι σε ποιόν απευθυνόταν το σχόλιο και επέδειξα μεγάλη υπομονή κι αυτοσυγκράτηση όταν κρατήθηκα να μη δώσω κλωτσιά κάτω απ' το τραπέζι στην κολλητή μου.
- Γιατί δεν το βροντοφωνάζεις Σία; Δεν σ' άκουσαν ως την Κρήτη.
- Θέλετε να σας φέρω κάτι κυρίες μου ή ακόμα καλύτερα, υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω για εσάς;
Είπε ένας νεαρός μπάρμαν καθώς μας πλησίασε σκουπίζοντας τον πάγκο και διατρέχοντας με τα μάτια του την αφεντιά μου από πάνω ως κάτω.
-... και πιο συγκεκριμένα για σένα;
Είπε και μου έκλεισε το μάτι.
Ναι, σκέφτηκα.
Αν μπορείς να με κάνεις αόρατη αυτή τη στιγμή, θα σου ήμουν ευγνώμων.
Τελικά όμως του είπα:
- Μόνο να φέρετε το λογαριασμό. Ευχαριστώ.
Τον είδα να φέρνει το χαρτί της απόδειξης, αλλά πρώτα πήρε ένα στιλό και κάτι έγραψε στο πίσω μέρος και έπειτα μου το έδωσε.
Έκανα τα μάτια μου δύο σχισμές κοιτώντας τον.
- Απλά τηλεφώνησέ μου κούκλα αν με χρειαστείς!
Είπε χαμογελώντας.
Τότε κοίταξα αυτό που έγραψε πριν μου δώσει την απόδειξη και είδα ότι είχε το όνομά του και το τηλέφωνό του.
YOU ARE READING
✓Book of Curse #1: "Love Slave" (Ολοκληρωμένη)
FantasyΜια απογοητευμένη από τον έρωτα, τριαντάρα, καθηγήτρια αρχαίας ιστορίας, έρχεται να βρεθεί αντιμέτωπη με τον άντρα που θα την κάνει να αναθεωρήσει όσα ξέρει για την έννοια του έρωτα και...όχι μόνο! Για μια γυναίκα επιστήμονα που έμαθε να τα βλέπει...