Κεφάλαιο 24

242 47 74
                                    

Αλκινόη

Τεντώθηκα άτονα καθώς ξυπνούσα. Ανοίγοντας τα μάτια μου, με έκπληξη βρήκα το κεφάλι μου στο στομάχι του Αλέξανδρου. Το δεξί του χέρι ήταν θαμμένο στα μαλλιά μου και από τις βαθιές ανάσες κατάλαβα ότι κοιμόταν ακόμα.

Ύψωσα το βλέμμα μου και τον κοίταξα. Το πρόσωπό του ήταν χαλαρό, έμοιαζε σχεδόν παιδικό.

Και τότε ήταν που συνειδητοποίησα ότι ο εφιάλτης του δεν είχε επανέλθει. Είχε κοιμηθεί όλη τη νύχτα.

Χαμογελώντας, σηκώθηκα αργά, προσπαθώντας να μην τον ξυπνήσω.

Δεν λειτούργησε. Τη στιγμή που σηκώθηκα, τα μάτια του άνοιξαν, μεταδίδοντας τη ζέστη τους σε μένα.

- Αλκινόη!

- Δεν είχα σκοπό να σε ξυπνήσω.

- Δεν πειράζει.

Έκανα νόημα προς τις σκάλες με τον αντίχειρά μου.

- Ανέβαινα πάνω για ντους. Να κλειδώσω την πόρτα;

Μου έριξε ένα καυστικό βλέμμα.

- Όχι, νομίζω ότι μπορώ να συμπεριφέρομαι κόσμια.

Χαμογέλασα.

- Μου φαίνεται ότι το έχω ξανακούσει αυτό.

Δεν ανταποκρίθηκε.

Ανέβηκα πάνω και έκανα ένα γρήγορο ντουζ.

Όταν τελείωσα, πήγα στην κρεβατοκάμαρά μου και βρήκα τον Αλέξανδρο ξαπλωμένο στο κρεβάτι, ξεφυλλίζοντας το βιβλίο της Ιλιάδας.

Με κοίταξε καλά, καθώς σήκωσε το βλέμμα από το βιβλίο. Δεν φορούσα τίποτα άλλο εκτός από μια πετσέτα. Αυτά τα λακκάκια άστραψαν τρελά και έστειλαν ζέστη σε όλο μου το σώμα.

- Θα πάρω τα ρούχα μου και...

- Όχι.

Είπε με τόνο προσταγής.

- Όχι;

Ρώτησα με δυσπιστία.

Το πρόσωπό του μαλάκωσε.

- Προτιμώ να ντυθείς εδώ.

- Αλέξανδρε...

- Σε παρακαλώ...

Σφίχτηκε το μέσα μου ανήσυχα μετά από το αίτημά του. Δεν είχα κάνει ποτέ κάτι τέτοιο στη ζωή μου.

- Πολύ σε παρακαλώ...;

Ρώτησε ξανά χαμογελώντας.

Ποιά γυναίκα θα μπορούσε να πει όχι σε αυτό το βλέμμα;

✓Book of Curse #1: "Love Slave" (Ολοκληρωμένη)Where stories live. Discover now