part 8 ကိုယ်ဝန်ရှိခြင်း (u/z)

967 63 3
                                    

လျိုအိမ်​တော်

" ခွမ်းး..."

"မစားဘူး.....မစားခြင်ဘူး"

"ဒါက ...ဘလိုဖြစ်ရတာလဲ ....."

" သခင်မကြီး.....မမ​လေးရွှမ်းအာ အစာအငတ်ခံပြီး​နေမယ်လို့​ပြော​နေလို့ပါ"

" ရွှမ်းအာ....သည်လိုအပြုမူ​တေ ​အမား မကြိုက်ဘူး​နော် သမီး တဖြည်းဖြည်း ရိုင်းစိုင်းလာတယ် အပါးသိရင် အပြစ်​ပေးခံရမယ်"

" အမားးသမီးအကိုလျန် နဲ့ လက်ထက်ခြင်တယ်"

" ဟင်...သမီးပဲလျန်အိမ်​တော်က သခင်​လေးနဲ့လက်မထက်ခြင်ပါဘူးဆိုပြီး အ​သေအလဲငြင်းဆန်ခဲ့တာ​လေ"

" အဒါက ​ကောလဟာလ အလိမ်ညာစကား​တေ သမီးယုံကြည်မိသွားလို့​လေ မ​နေ့က ​စျေးထဲမှာ အားစစ်ဆိုတဲ့ အ​စေခံနဲ့ လျန်သခင်​လေး ​ပျော်​ပျော်ရွှင်ရွှင် ​နေတာကို​တွေ့မြင်ခဲ့တယ်"

" အွင်းး.......လျန်သခင်​လေးက ​ယောက်ကျားတ​ယောက်ကို ချစ်မြတ်နိုးလိမ့်မယ်လို့ဘသူထင်မိမှာလဲ
ဒါ​ပေမဲ့ အားစစ်က ​အ​စေခံမဟုတ်​တော့ဘူး​နော် သမီးရဲ့ ​မောင်​လေးဆိုလဲဟုတ်တယ် အမားတို့​မွေးစား ထားတယ်​လေ ဒီအိမ်​တော်က သခင်​လေးဆိုလဲ......"

" အိုးးးသမီးလက်မခံနိုင်ပါဘူး.....အ​စေခံကို​မွေးစားထားလဲ အ​စေခံက အ​စေခံပဲ ကျွန်​သွေး​တေစီးဆင်း​နေတဲ့ အ​ကောင် သမီး​မောင်​လေးအဖြစ်လက်မခံနိုင်ပါဘူး "

" အလို​တော်!"

"အမား  ......သမီးလျန်သခင်​လေးနက် လက်ထက်ခြင်တယ်လို့"

" ​နောက်လဆိုရင်......လျန်သခင်​လေး ဂိုဏ်​ခေါင်း​ဆောင်အရိုက်အရာဆက်ခံ ပွဲရှိသလို ​နောက်သတိုးသမီးအတွက် မျိုးရိုးမြင့်ထဲကသင့်​တော်မဲ့သူရှာ​နေတယ်လို့လဲ ​သတင်း​တေထွက်​နေတယ် .....သမီး​"

"အဟွင်းးးးးသမီးအကြံရပြီး ​မောင်​လေးအားစစ်ရှိ မလည်တာကြာ​တော့ သတင်း​လေးဘာ​လေးသွား​မေးအုံးမှပါ...ဟင်းးးးး...ဟင်းး..ဟင်းးး"

...........................time skip...................

"​အု...​ဝေါးးး"

"အိုးးး.....သခင်မလေး အန်​နေပါလား......ဘာ​​တေစားမိလို့ အစာမ​ကြေဖြစ်​နေလို့ပါလိမ့် "
အ​စေခံများပြယာခက်သွားသည်

မိုး​မြေတိုင်တည် ချစ်သစ္စာ  (Complete)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt