part 20 (u/z)

684 53 1
                                    

" ဟွင်းးးးးးး" အိမ်​ရှေ့ တွင်လင်မယားနှစ်​ယောက် ငုတ်တုတ်ထိုင်ကာ အားစစ်သက်ပြင်းခနခနချ​နေမိသည်

" ဒီ​နေ့ ခနခနသက်ပြင်းချ​နေတာ​နော် ဘာတေစိတ်တိုင်းမကျဖြစ်​နေတာလဲကိုယ့်....မိန်းးမိန်းး​လေးး"

" က​လေး​တေအစဥ်မှ​ပြေရဲ့လားမသိဘူး...."

"​ပြေမှာပါ ....​​ဖေ​ဖေနဲ့​မေ​မေက အ​လောက်ချစ်​နေတာကို ....မိန်းမစိတ်မချရင်း ပြန်သွား​ခေါ်မယ်​လေ"

"​နေပါ​စေ.......က​လေး​တေစိတ်ကဖြူစင်တယ် သူတို့သ​ဘောမကျတဲ့အရာကိုဟန်​ဆောင်ပြီးမ​ပြောတတ်ကြဘူး အထက်တန်းကျကျ​နေရပြီး အစားအ​သောက်​ကောင်းတာ​တေစားး​ရ​တော့ က​လေး​တေသိပ်​ပျော်​နေကြတာ အခု......က​လေး​တေက ကျွန်​တော်အနားမရှိလဲ ​​နေတတ်သွားကြမှာစိုးတယ် ကိုကိုရာယ်"

" ​အော်....မိန်းမရာယ် က​လေး​တေက သူတို့မှာဘိုးဘိုးဘွားဘွားရှိပြီဆိုတဲ့အသိနက်​ပျော်​နေကြတာပါ သူတို့ပါပါးမရှိပဲ​ဘာလို့​နေနိုင်ရမှာလဲ မနက်ဖြန်သွားလည်ကြရ​အောင်​နော်"

"အခု သခင်မကြီးက အိမ်​တော်ကိုလာ​ပြောင်း​နေခိုင်း​နေပြီး ဘလိုလုပ်ကြမလဲဟင်"

"ကိုယ်က​တော့ ဘယ်​နေရာဖြစ်ဖြစ်​နေနိုင်တယ် မိန်းမ သ​ဘောပဲ"

" ကိုကို့အလုပ်​တေ​က​ရော....."

"အွင်းး မိန်းမ အိမ်​တော်မ​နေခြင်ရင်း ကိုယ်က မြို့လယ်က အိမ်​တော်မှာ ဆက်ပြီးအလုပ်လုပ်ရမှာ​ပေါ့"

"ဟင်....."

ကျွန်​တော်​ကြောင့်ကိုကိုပင်ပန်းတာမကြည့်ရက် ပါဒါ​ပေမဲ့ ..........

"ဟိတ်......​ခေါင်း​သေး​သေး​လေးနက် ဘာ​တေ​တွေး​နေပြန်ပီလဲ"

" ကိုကို​နော် စကားကိုအ​ကောင်း​ပြောမရဘူး "

"ကိုယ် မိန်းမကို​​နောက်မှပြောစရာရှိတယ်လို့​ပြောထားတာမှတ်မိလား "

"အွင်း မှတ်မိတယ် ....."

" ******************* "

"ဒါဆို ကိုကိုပိုင်တာ​ပေါ့"

"အွင်းးးကိုယ်တို့မိသားစု အပိုင်"

"ဟွင့် ထင်​တော့ထင်ပါတယ် တခုခု​တော့လွဲ​နေပြီဆိုတာ "

မိုး​မြေတိုင်တည် ချစ်သစ္စာ  (Complete)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora