#1,1

370 21 128
                                    

Sunucu: "It's Me!"nin ilk yayına hoş geldiniz. Ben bu sezonun sonuna kadar size eşlik edecek sunucunuz Erin Murphy. Umarım bu sezon boyunca iyi anlaşırız. Şimdi karşınızda, Orenda Entertainment kurucusu ve Ceo'su, "It's Me!"nin tek resmi jürisi, vokal koçu, dans koçu, rap koçu ve senaristi Kang Mina!

*tüm stajyerler alkışlasın, alkışlamayan sıralamadan düşer*

Kang Mina: Teşekkürler, teşekkürler. Size uzun bir moral konuşması yapmak istesem de çoğunuzun sıralamalar için heyecanlı olduğunu biliyorum. Sıralamalar benim tarafımdan yapıldı, bu sebeple aranızdan bazıları bana kızabilir. Şunu unutmayın, burada geleceğiniz söz konusu ve bazen alt sıralamalarda olmak her şeyin bir anda sizin aleyhinize olabileceğini ve daha sıkı çalışmanız gerektiğini gösterecek. Daha bir çok performans ve oylamalar olacak. Sadece sahnelerinize göre değil, sahne dışında da değerlendirileceksiniz. Bu yolculukta size başarılar dilerim. Şimdi sıralamayı açıklaması için sahneyi sunucumuza bırakıyorum.

*ALKIŞ*

Erin ama Sunucu: Sonuçlardan önce, kız grubundan kısa bir dans performansı izleyelim.

*ALKIŞ*

Erin: Şimdi sıralamayı açıklama vakti. İlk olarak iki gruptan da üçüncü sırayı açıklayacağım. AKIYAMA KAGAMI ve KANG SEO HWA!

*alkışlar ve çığlıklar*

Erin: İkimizden de kısaca hislerinizi duyabilir miyim?

*hisleri açıklama*

Erin: 4. sıraları açıklıyorum. MIYAKO NANAMI SHIRANUI ve BIANCHI LUKE FLAVIO!

*alkışlar ve çığlıklar* *hisler*

Erin: Erkek grubun son sıralaması olduğu için önce kız grubun 5. sırasını açıklayacağım. MELODY MELENIA ELVAS!

*alkışlar ve çığlıklar* *hisler*

Erin: Sıra kız grubunun 6. sırası. ALISA ANBHOM!

*alkışlar ve çığlıklar* *hisler*

Erin: Şimdi de iki gruptan da ikinci sırayı açıklayacağım. KIM MINJI ve SAKAMAKI KOU!

*alkışlar ve çığlıklar* *hisler*

Erin: Birinci sırayı ve sona kalan sıralamaları açıklamadan önce, erkek stajyerlerden bir performans izleyeceğiz.

It's Me!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin