Erin: It's Me! ikinci sezona hoş geldiniz! Ben sunucuların sunucusu Erin Murphy. Tekrar sizinle olmak gerçekten bir rüya gibi. Özlem gidermek için önümüzde bir sezon var. It's Me! için hazır mısınız?
Mina: Bu sezonda da jüri olmak gerçekten mutluluk verici. Her bir sahneyi heyecanla bekliyorum. Başarılar dilerim.
*alkış yeri*
Erin: Beklenen sıralamadan önce, bu sezonun kızlar tema şarkısını açıklamak istiyorum. Karşınızda It's Me! kızlar grubu!
*alkış*
Erin: Kızlar gerçekten mükemmel bir iş çıkardı. Şimdi ise sıra kızların sıralamalarında! Kızlar grubunun üçüncüsü, KIM RINNIE (RINNIE)!
Kızlar grubunun birinci sırası ise, SOFIA LINDA AILIS LINEER (YUN)!
Böylece ikinci sıra ELINA LAYLA LUTZ (YEON) oluyor. Tüm yarışmacıları tebrik ederim!
*genel alkış yeri*
Erin: Şimdi sıra erkeklerde. It's Me! erkek grubu karşınızda!
*alkış*
Erin: Erkeklerden etkileyici bir performans! Şimdi ise sıralamaların açıklanma vakti. Erkekler grubunun sekizinci sırası, MIZU SUZIKI (MIN)!
Yedinci sıra, VINI CARL PEETERS (VINI)!
Altıncı sıra, SKY FLORES (SKY)!
Beşinci sıra, YURI BRIAR (TERU)!
Dördüncü sıra, ALEC LAURENT (ALEC)!
Üçüncü sıra, WATANABE KAIEN (KAERU)!
İkinci sıra, OSAO MIYA (LIAN)!
It's Me! ikinci sezonunun erkekler arasındaki birincisi, SAKAMAKI KOU (YUU)! Herkesi tebrik ederim!
*toplu alkış*
Erin: İlk sıralamalar böyle, ancak unutmayın her an sıralamalar oynayabilir. Şimdi ise ilk görevi açıklayacağım. Attığınız başvuru videoları ve jürilerin değerlendirmesi sonucu tüm stajyerler vokal ve rap alanında kategorilere ayrıldı. Başvurunuz vokal olsa bile rap kategorisinde olabilirsiniz. Bu sizin bulunacağınız grupta alacağınız pozisyonu etkilemez ancak tercih edebileceğiniz şarkıları etkileyecek. Şarkıları sadece bir grup sunabilir ve gruplar stajyerlerin kendileri tarafından kurulacaktır. Grup ve şarkı seçiminin son tarihi 20 Haziran. Sahne seçiminin son tarihi 21 Haziran.
Vokal Grubu Şarkıları
Yeon, Rinnie, Lian, Vinni, Teru, MinOh My Girl, Dolphin
Taemin, Goodbye
MissA, Bad Girl Good Girl
BTS, Truth Untold
Kard, Trust MeRap Grubu Şarkıları
Yun, Yuu, Kaeru, Alec, SkyGidle, My Bag
JYP Family, Rap Performance
3Racha, Zone
Stray Kids, Maze of Memories