#1,2

223 17 98
                                    

Erin: "It's Me!"nin ilk görevine hoş geldiniz! Hazır mısınız?

*alkış*

Erin: İlk göreviniz size verilen iki alandan birini seçip o alanda performans sergilemek olacak. Diğer alanlarda yeteneklerinizi gelecek görevlerde sergileyebileceksiniz. Seçimler iki gruptan da birinci olanla başlayacak ve sıralamaya göre devam edecek.

İlk görevde kız ve erkek stajyerler ayrı performans sergileyecek ancak bu sefer hem ayrı hem de ortak sıralama olacak.

Sıralama verilen oylar ve jürinin seçimi ile belirlenecek. Oyları anonim olarak, istediğiniz sayıda verebilirsiniz. Oyları atabileceğiniz link şirketin panosuna ve link kısmına koyulacak.

Jüri tarafından seçilen birincinin oylarına %20, ikincinin oylarına %15, üçüncünün oylarına %10, en beğenilen sahnenin oylarına %5 ekleme olacak.

Bu görev için seçebileceğiniz alanlar vokal ve rap. Kendinizi en iyi gösterebileceğimiz alanı seçmeniz sıralamanız için en iyisi olacaktır.

Vokal alanında seçebileceğiniz şarkılar ve rap alanında seçebileceğiniz şarkılar listesi alan seçiminden sonra bölüme eklenecek. Liste dışına çıkmak isterseniz eğer kendi sözlerinizi yazmak şartıyla istediğiniz bir şarkıyı seçebilirsiniz.

Vokal ve rap seçen tüm stajyerler seçtikleri alanda grupça görev sergileyeceklerini unutmamalı. Grupça seçilen şarkı hoşunuza gitmese bile seçimden sonra grup değişemezsiniz. Bu sebeple seçim yaparken dikkatli olmanız bir öneri.

Bir diğer ekleme ise listede verilen bazı rap şarkılarında dans ve vokal, aynı şekilde verilen bazı vokal şarkılarında rap ve dans da bulunmakta. Performans sergilenirken alan dışına çıkılması kişisel sıralamayı etkilemese bile grup sıralamasında etkiliyici olacak.

O zaman, seçim yapmaya hazır mısınız?

KIZ GRUBU VOKAL TAKIMI
Yeon, Delisle, Melody, Bomi

(VOKAL) My Sea-IU
(VOKAL) Love Poem-Taeyeon
(VOKAL+RAP) Missing You-BTOB
(VOKAL+DANS+RAP) Fifth Season-Oh My Girl

ERKEK GRUBU VOKAL TAKIMI
Lian, Andrew, Teru

(VOKAL) Playing With Fire-Blackpink
(VOKAL) If It's You-Jung Sung Hwang
(VOKAL) Love In The Ice-TVXQ

KIZ GRUBU RAP TAKIMI
Joyse, Hikaru, E-Cha, Alisa

(RAP) VVS-SMTM9
(RAP) We Are-Woo WonJae
(RAP) Turtle Ship-SMTM4
(RAP+DANS+VOKAL) Mic Drop-BTS

ERKEK GRUBU RAP TAKIMI
Yuu, Vio

(RAP) Rhythm Ta-iKON
(RAP) Fear-Mino

It's Me!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin