#2,2

136 14 126
                                    

Erin: It's Me! ve mükemmel sunucusu ben yine karşınızdayız. Bugün ilk görevin sonuçları gelecek. Bayan Kang, sıralamaları ilk görensiniz. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Mina: Çoğu kişi tahmin ettiğim sıradaydı ama bazı stajyerlerin hak ettiklerinden az aldığını düşünüyorum. Umarım o stajyerler gelecek oylamalarda hak ettikleri oyları alabilir.

Erin: Bu üzücü ve fazlasıyla merak uyandırıcı. Bu merakı sadece sıralamayla giderebiliriz, bu sebeple sıralamayı açıklamaya başlıyorum! Takımlar arasından jürinin favorisi, erkek grubu vokal takımı Chalk Prince oldu!

*alkış ve hisler*

Erin: Jüri tarafından seçilen ilk üç stajyer; KOBAYASHI MIZUKI (E-CHA), SAKAMAKI KOU (YUU) ve ALISA AMBHOM (ALISA)!

*alkış ve hisler*

Erin: Kişisel ve oylarla belirlenen sıralamaya geçersek, ilk olarak üçüncü sıra, erkek grubundan KANG SEO HWA (ANDREW)!

*alkış ve hisler*

Erin: Sıra dördüncüde, kız grubundan AKIYAMA KAGAMI (HIKARU)!

*alkış ve hisler*

Erin: Beşinci sıra, erkek grubundan BIANCHI LUKE FLAVIO (VIO) ve SAKUMA RAIDEN (TERU)!

*alkış ve hisler*

Erin: Geri kalan sıralamaları açıklamadan önce, birinci sıra için aday olan stajyerleri açıklayacağım. Kız grubundan MELODY MELENIA ELVAS ve erkek grubundan ANDROS HELIA LOUIS LOVOIE!

Erin: Şimdi ise sıralamaya devam ediyorum. Yedinci sıra erkek grubundan SAKAMAKI KOU (YUU)!

*alkış ve hisler*

Erin: Sekizinci sıra, kız grubundan KIM MINJI (JOYSE)!

*alkış ve hisler*

Erin: Dokuzuncu ve onuncu sıralar, kız grubundan KOBAYASHI MIZUKI (E-CHA) ve ALISA AMBHOM (ALISA)!

*alkış ve hisler*

Erin: It's Me ikinci sıralamanın birincisi, MELODY MELENIA ELVAS (MELODY)!

*alkış ve hisler*

Erin: Sıralamalar bittiğine göre ikinci görevi açıklama vakti geldi. Stajyerlerin ikinci görevi sahnede dans performansı sergilemek olacak. Çıkış yapacak tüm idollerde dans yeteneği beklenmektedir.

Bu görevde size bir şarkı verilecek. Şarkıyla verilen pozisyonlar için yapabileceğinizi düşündükleriniz için pozisyona başvurmanız gerekir. Başvurulan pozisyonu kimin alacağına takım olarak karar vereceksiniz.

Kısaca tekrar edecek olursam, bu görev bir dans performansı. Size şarkı ve pozisyonlar verilecek. Bu pozisyonları almak için başvuracak ve takımdaki arkadaşlarınızla yarışacaksınız.

Erin: Sıradaki bölümde görüşmek üzere, hepinize başarılar dilerim!

Erin: Şarkı ve pozisyonlar aşağıda verilmiştir! Pozisyonlar için sahnedeki kişilerin orjinal adı kullanılmıştır. Artan pozisyon bir arka dansçı tarafından doldurulacaktır.

KIZ GRUBU DANS ŞARKISI VE POZİSYONLAR

Kang Yeseo: Merkez, Dansçı 1, Killing Part
Su Ruiqi: Dansçı 2, İkinci Merkez
Moana: Dansçı 3, Killing Part 2
May: Dansçı 4
Yujin: Dansçı 5
Xiaoting: Dansçı 6, lider

ERKEK GRUBU DANS ŞARKISI VE POZİSYONLAR

Taehyun: Merkez, Lider, Dansçı 1
Taedong: Dansçı 2
Justin: Dansçı 3, Killing Part
Donghan: Dansçı 4
Sungwoo: Dansçı 5
Junwoo: Dansçı 6

It's Me!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin