#5,2

114 13 75
                                    

Erin: It's Me! final bölümüne hoş geldiniz! Zaman ne kadar hızlı geçiyor, değil mi? Her şey fazlasıyla hızlı bitmiş gibi... Daha da duygulanmadan, son oylama sonuçlarını açıklamak istiyorum! Öncesinde ise ufak bir duyurum olacak.

Yarın üyeleri atılacak grubun adını açıklamak istiyorum. Yeni grubun adı... Rame! Rame, 5 erkek üyeden oluşacak bir idol grubu. Üyeler yarışmadan seçilmiştir. Grubun debutunda üyelerin yarışmada yazdıkları şarkılar ve özel eklemeler bulunacak. Lütfen yeni grubu heyecanla bekleyin!

Erin: Şimdi oylamayı açıklama vakti! İlk olarak üçüncü sıra, erkek grubundan ANDROS HELIA LOUIS LOVOIE (LIAN)!

Erin: Dördüncü sıra, kız grubundan KIM MINJI (JOYSE)!

Erin: Beşinci sıra, erkek grubundan SAKAMAKI KOU (YUU)!

Erin: Altıncı sıra, kız grubundan ALYSSA HAILYN ELVAS (MIDARI) ve KOBAYASHI MIZUKI (E-CHA)!

Erin: Sekizinci, dokuzuncu ve onunca sıralar; erkek grubundan SAKUMA RAIDEN (TERU), erkek grubundan BIANCHI LUKE FLAVIO (VIO) ve kız grubundan ALISA ANBHOM (ALISA)!

Erin: Sıra birinci ve ikinciyi açıklamakta, heyecanlı mısınız? It's Me! final oylamasının sırasıyla bir ve ikincisi, kız grubundan MELODY MELENIA ELVAS (MELODY) ve ANDREW ELVAS (ANDREW)!

*mod yaratsın diye iki şarkı bıraktım*

Mina: Hepinizi çok tebrik ederim. Zorlu ama bir o kadar da eğlenceli bir süreç olduğunu umuyorum. En büyük dileğim hepinizin bu yarışmadan bir şeyler kazanabilmiş olması. Herkesi tekrardan tebrik ediyorum, umarım bu başarınız diğer sahnelerinizde de olur.

Erin: Zaman göz açıp kapatana kadar geçiyor değil mi? Sanırım veda vakti geldi. Bir dahaki yarışmada görüşürüz Orenda!

It's Me!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin