Erin: Merhaba, merhaba ve merhaba. Bir It's Me görev bölümü ve ben karşınızdayız! Bugünkü bölümde size stajyer olarak yapacağınız son görevinizi anlatacağım. Bu görev şuana kadarki en zor görev olacak ve diğer görevlerden kesitler bulunduracak. Heyecanlı, değil mi?
Görevinizin başlangıcında grupça aşağıdaki listeden bir şarkı seçeceksiniz. Gruplar yine erkek ve kız grubu olarak ayrılacak, yani grup seçmek bu sefer olmayacak.
Seçtiğiniz şarkıya bağlı olarak size pozisyonlar verilecek. Bazı şarkılarda 5 pozisyon bulunurken bazılarında 6, bazılarında 7 pozisyon bulunacak. Pozisyon seçerken yarışmada olmamak ve yarışmada olan bir kişinin "akrabası" olmamak şartıyla (yazar diyor ki fake seçmeyin mümkünse) dilediğiniz bir stajyeri takımınıza ekleyebilirsiniz.
Pozisyon seçiminden sonra herkes onlara denk gelen partlara söz yazacak. Söz yazma şansı bulamayan stajyerlerin yerine diğer stajyerler yazabilir.
Pozisyonlar seçmek için son tarih 28 Aralık. Şarkı sözlerini yazmak için son tarih 5 Ocak. Hepinize başarılar dilerim!
Kızlar Grubu Şarkıları
Utopia, Unicorn/Girls Planet 999
5 üye
Maze, Gidle
6 üye
Snake, Medusa/Girls Planet 999
7 üyeErkek Grubu Şarkıları
Fairy of Shampoo, TXT
5 üye
Comeback When You Hear This Song, 2PM
6 üye
Dionysus, BTS
7 üye