Is the end or not ?

254 13 0
                                    

Je to už týden co jsem toto celé divadlo ukončila chtěla jsem to dotáhnout ale nešlo to já do toho zasáhla city a to není dobré. S Bekkou jsem v kontaktu občas si někam vyrazíme, a když už někam jdeme vždy to dopadne špatně a potom nás z problému tahá Elijah. Dalo by se říct že je naše záchranná síť a taky že jo.Klaus se už týden neukázal co si budeme on už se neukáže byla to pro něj jen hra neboli sázka úlet. Ale mě? Mě na Klausovi opravdu začalo záležet. Ale on si vybral. Je to jeho volba, né moje i když já to začala,já mu řekla že je konec hry.

Né co to zase dělám dávám si to za vinu není to moje vina já se ho začala  bát a ten strach byl silnější jak všechna láska co k němu cítím. Tohle už nebyl ten Klaus kterého jsem poznala díky sázce toto je pravý Klaus, a i kdyby se tu ukázal nejsem si jistá jestli by jsme mohli navázat tam kde jsme skončily.

Dnes jdu zase po dlouhé době s Bekkou ven minule jsme se pomstili Damonovi za tu sázku, trvalo mu dlouho než našel svoje oblečení které bylo celou tu dobu v mrazáku. To byl nápad od Bekky a Elijah to samozřejmě zase vše dával do pořádku i když jsem si jistá že Bekka by udělala jen jeden krok a Damon by utekl.

Rebekah:
"Niku jestli ji miluješ tak za ní leť nebe jeď ona na tebe čeká nebo jako takhle čeká na mě ale kdyby tam viděla tebe tak by byla po dlouhé době opravdu šťastná "
"ona je šťastná, mám tam lidi"
"Ale není opravdu šťastná to byla jen s tebou. "
"A co když už mě chtít nebude?"

"Ale bude jen budeš muset začít znova. Ať tě zná takového jaký jsi "
"až to bude vědět uteče"
"ona ne. Lia zůstane protože tě miluje a ty to víš. "

"Ale"
"žádné ale! Čekal jsi týden ona ale není nesmrtelná aby tu čekala tisíc let než se rozhodneš"

"Jo já vím, jen mě zajímá odkud se znáte vy dvě?"
"No dejme tomu že ona pomohla mě a já ji..."
"A v čem můžeš ty pomoct Lie?"
"To teď neřeš a jeď nebo leť za ní. Hlavně ji už konečně řekni co cítíš nebo čekej na to až umře s ty si to budeš nad jejím hrobem vyčítat!"
"Ty teda umíš povzbudit sestřičko"
"No to za těch tisíc let už naučené na jednom tvrdohlavém upírů no teď už hybridu. Tak padej na co čekáš?"
"Na auto"
"No Jo já ti ho vlastně utopila"
"Tak to jsi byla ty?!"
"To teď neřeš kup si letenku "
"A co myslíš že tak asi dělám?"
"Stojíš a čumíš na telefon. Jo aha on-line.. "
"Mám to letí mi to za tři hodiny"
"Tak to aby jsi šel... "
"A pozdrav jí.."
"Jó"

Last Game Kde žijí příběhy. Začni objevovat