Revenge and Farewell

217 9 0
                                    

Klaus:
Stál jsem tam nad její rakví měla na sobě ty šaty jako když jsem ji poprvé vzal do restaurace. Byla nádherná jen už se na mě tak hezky neusmívala. Měla nádherné oči a úsměv ještě hezčí a já byl idiot! Ta jedno lidská část mě ji milovala a byla rada že tam stojí v bílých šatech. Jen moje ego bylo naštvané že prohrálo.
Rebekah sem nechtěla přijít bylo to na ní moc radši si vybila vztek na zabíjení Caroline. Já měl mít proslov ale nechtělo se mi nevěděl jsem co říct Elijah tak vedle mě seděl s kamenným obličejem ale oči ho prozradili Kol vedle něho ale ten na sobě dál znát hodně měl vražedný pohled ale oči plné slz.
"Když jsem poznal Liu bylo to v parku na lavičce. Podívala se na mě jejími krásnými očima a už tam jsem věděl že ji něco ve mě miluje jenže jsem se choval jak idiot a ti že jsem o ni přišel si neodpustím a teď bych dal vše za to abych ji viděl ještě jednou se smát."
Tím jsem svůj proslov ukončil přišly jsme domu a tam stala Rebekah a vedle ni Freya. Měli u sebe kruh ze soli. A v tom kruhu stála ona Lia její silueta.
"L-Lio  "
"Niku? " řekla slabě
"Lio je mi to moc líto vše miluji tě choval jsem se jak idiot. "
"To nic. "Její hlas se ztrácel
"Niku poslouchej mě. "
"Budu tě hlídat. Budu tu porad s tebou dokud mě budeš potřebovat. Už se musím rozloučit tak na mě nezapomeň. Podívej se na noční oblohu a ta nejjasnější hvězda budu já. Nechci se loučit ale musím. Budu na tebe dávat pozor. Pa můj dráhy. Děkuji ti za nádherný život to kvůli tobě byl tak krásný. Miluji tě Klausi Mikaelsne bylo mi ctí byla tvoji manželkou... "
"Miluji tě... Lio."

Last Game Kde žijí příběhy. Začni objevovat