Když jsem přiletěl do Mystic Falls obával jsem se reakce od Lii, měla pravdu přehnal jsem to i stou sazkou a... Né není to moje vina nebo jako takhle je to moje vina ale i její! Ona o té sázce věděla. Když jsem chtěl jít k Lie domu tak mě zastavil známy otravný hlas samozřejmě mého bratra.
"Niklausi!?"
"Ano Elijahu?"
"Varují tě jestli tam teď půjdeš už ji nikdy neublížíš rozhodni se."
"Kupodivu bratře máš pravdu. Inu měl bych se jít radši opít do němoty zabít pár lidi a vyspat se s Caroline."
"Moc dobře víš jak to myslím!"
"Ne nevím!"
"Nechci aby jsi ji vyhrožoval! Nechci aby kvůli tobě trpěla! Nechci aby jsi ji proměnil! A už vůbec nechci aby jsi ji zradil.
Jestli tam teď půjdeš slíbíš mi že ji už nikdy neublížíš nebo nezahneš s Caroline nebo Camillou""Ty ji miluješ. Ale je moje jen moje "
"Nemiluji ji ale je kamarádka od Hayley a Rebekah. A já jim slíbil že ji ochráním""Tak Elijahu děkuji ti za tvoji službu už jsem tady a zvládnu to."
"Slíbil jsem že ji ochráním před tebou."
"Mnou?"
"Tvoji druhou stránkou"
"Tak mi aspoň slib že ji neublížíš"
"Slibuji ti to"
"A že ji postupně seznámíš s vším co tvoje druhá stránka obsahuje. A rodinou celou!!"
"Sli... tak moment nechci ji seznámit s Finnem.!"
"Tak Kolem!"
"No dobře slibuji že se pokusím i s Finnem.
A teď už mě pusť!! Ať ji mužů říct že ji miluji i moje druhá strana!!!"""To už nemusíš protože jí stačí že jsi přijel. A chci aby jsi věděl že ona tedy já tě taky miluje a i tu druhou stránku která mě zatím děsí a zároveň ji k životu potřebuji. Miluji tě Niklausi Mikaelsne a chci aby jsi mě seznámil s tvoji druhou stránkou. "
"Taky tě miluji Lio ""Musíme ještě vyřešit problém s Damonem."
"Už nemusíme Bekka to udělala za nás."
"Vím o tom autě. "
"A zlobíš se? "
"Ne ale už nikdy vás dvě nepustím ani 10 metrů k mému autu bez dohledu."
"Tak to si musíš brát sebou klíče."
"Myslím že moje sestra by si poradila."
ČTEŠ
Last Game
FanfictionLia pochází z malého města Mystic Falls Jednoho dne tam přijede Klaus Mikaelson. Ten se vsadí s Damonem že Liu svede ale netuší že Caroline vykecala jeho sázku s Damonem i samotné Lie .Ta se rozhodla že si s Klausem hru zahraje taky ℹ️neshoduje...